با حکم معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم؛

دکتر محمد جلالی به سمت دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب شد

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر محمد جلالی را به سمت «دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران» منصوب کرد.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم؛ معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر محمد جلالی را به سمت «دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران» منصوب کرد.

متن حکم دکتر مسعود برومند خطاب به دکتر محمد جلالی به شرح ذیل است:

با عنایت به تجربه و تخصص جناب عالی به موجب این حکم از تاریخ ۳۱/‏۰۲/‏۱۳۹۷ به سمت «دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی ایران» منصوب می‌شوید.

با توجه به مأموریت مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حمایت و بهره گیری از ظرفیت‌های انجمن‌های علمی در نظام تصمیم سازی بخش‌های مختلف آموزش عالی کشور، از جناب عالی انتظار می‌رود تمام توان و تلاش خود و مجموعه انجمن‌های علمی کشور را به کار گیرید تا به فضل الهی، امور تسهیل و مأموریت‌های سازمانی با موفقیت اجرا شود.

بدین منظور، برنامه ریزی و نظارت، انسجام و نظم سازمانی و بازنگری شیوه نامه‌ها در جهت روان سازی نظام‌های اجرایی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این راستا جناب عالی از اختیارات لازم برای تدوین شرح خدمات اجرایی و واگذاری فعالیت‌های تصدی گرایانه به انجمن ای علمی برخوردار می‌باشید.

امید است با لطف و عنایت پروردگار در انجام امور محوله پیروز باشید.

دکتر محمد جلالی متولد ۱۳۵۰ مشهد و فارغ التحصیل دوره دکتری تخصصی حقوق عمومی از دانشگاه سوربن و در حال حاضر عضو هیأت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی ایران است.

تألیف مقالات متعدد علمی – پژوهشی در نشریات داخلی و خارجی و نیز مشارکت در چاپ کتاب‌هایی نظیر اندیشه‌های حقوق اداری و نیز پروژه جهانی تمرکز زدایی از جمله فعالیت‌های پژوهشی وی است.

وی همچنین سال‌ها سابقه تدریس در حوزه‌های حقوق اداری، حقوق اساسی، حقوق کار و نیز آزادی‌های عمومی را برعهده دارد.

دکتر جلالی پیش از این معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، مدیر گروه دموکراسی در کرسی و مرکز حقوق بشر، صلح و دموکراسی این دانشگاه و نیز دبیر کارگروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی بوده است.

پیش از دکتر جلالی، دکتر غلامحسین لیاقت دبیری کمیسیون انجمن‌های علمی را بر عهده داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.