کنفرانس بین المللی امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی، سرزمینی و کلانشهرها راهکارها و چالش ها برگزار شد

کنفرانس بین المللی امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی، سرزمینی و کلانشهرها راهکارها و چالش ها صبح دیروز با حضور جمع کثیری از مدیران ارشد کشور در محل سالن الغدیر وزارت کشور برگزار شد.

کنفرانس «بین المللی امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی، سرزمینی و کلانشهرها راهکارها و چالش ها» صبح دیروز با حضور جمع کثیری از مدیران ارشد کشور از جمله وزیر کشور و امیر دریادار حبیب الله سیاری از سوی دانشگاه افسری امام علی (ع) با همکاری وزارت کشور و وزارت علوم در محل سالن الغدیر وزارت کشور برگزار شد. در این همایش بیش از ۷۰۰ نفر از استانداران، فرمانداران، بخشداران، نظامیان، دانشمندان و دانش پژوهان کشور شرکت داشتند.

در حاشیه این کنفرانس امیر دریادار سیاری و شخصیت های بلندپایه کشوری دیگر از غرفه انجمن ایمنی زیستی ایران بازدید و با مفاهیم بیوتکنولوژی به زبان ساده آشنا شدند.

گفتنی است انجمن ایمنی زیستی ایران”با هدف ترویج استفاده مسئولانه از زیست ­فناوری در سال 1382 با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاسیس شده است و با عضویت بیش از 900 نفر از متخصصین این حوزه، رتبه اول انجمن­ های بین رشته­­ ای را به خود اختصاص داده است.

سردار امیر سیاری ضمن تشویق اعضای انجمن ایمنی زیستی، بر ادامه اطلاع رسانی به روش های به زبان ساده برای عموم مردم تاکید کرد.

در ادامه این کنفرانس یک پنل اختصاصی در خصوص اهمیت محصولات تراریخته به ریاست دکتر محسن پور عضو هیات علمی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزار شد. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.