همایش اصلاح سبک زندگی با مهندسی ژنتیک برگزار می شود

همایش «اصلاح سبک زندگی با مهندسی ژنتیک» با همکاری انجمن ایمنی زیستی ایران، سازمان جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارسی برگزار می شود.

 به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران همایش اصلاح سبک زندگی با مهندسی ژنتیک با همکاری انجمن ایمنی زیستی ایران، سازمان جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارسی دوشنبه ساعت 07:30 الي 12 در سالن غدیر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارسی برگزار خواهد شد .

جمع کثیری از کارشناسان، محققان، پژوهشگران، اعضای هیئت علمی و دانشجویان متخصص در حوزه مهندسی کشاورزی، محيط زيست، پزشکی و زیست فناوری از جمله مخاطبین و مدعوین این همایش خواهند بود .

آشنایی با مهندسی ژنتیک و تشریح کاربردها و فواید محصولات تراریخته حاصل از این فناوری، کشاورزی و نقش آن در تأمین امنیت غذایی جامعه امروز، نقش زیست فناوری در سلامت انسان و محیط زیست، بررسی و پاسخ به شبهات محصولات تراریخته، اهداف و محورهای همایش اصلاح سبک زندگی با مهندسی ژنتیک است.

این همایش از جمله سلسه همایش هایی است که در قالب پروژه توانمند سازی از طرف پروژه زیست محیطی ملل متحد و با مساعدت تسهیلات جهانی محیط زیست در حال برگزاری است. این پروژه با هدف اجرایی شدن پروتکل کارتاهنا و توانمندسازی ایران در ایجاد زیرساخت ها، چارچوب ها و قوانین ملی و بین المللی ایمنی زیستی به منظور بهره مندی و استفاده ایمن از محصولات تغییر ژنتیک یافته حاصل از زیست فناوری انجام می شود.

شرکت در همایش اصلاح سبک زندگی با مهندسی ژنتیکی برای عموم آزاد است. در این همایش، به تمامی شرکت کنندگان حاضر در مراسم، گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

همایش اصلاح سبک زندگی با مهندسی ژنتیک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.