همایش ملی زیست شناسی در ساری آغاز شد

سومین همایش ملی زیست شناسی دانشگاه پیام نور با محوریت فناوری های نوین، صنعت و اقتصاد در ساری آغاز به کار کرد.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه همایش ملی زیست شناسی با بیان اینکه سومین همایش ملی زیست شناسی دانشگاه پیام نور با محوریت فناوری های نوین، صنعت و اقتصاد به مدت دو روز برگزار می شود اظهار داشت: دوره های اول و دوم این همایش در دانشگاه های پیام نور گیلان و تهران برگزار شده و این بار مازندران میزبان است.

وی افزود: کارآفرینی و اشتغال از رویکرهای مهم دربرگزاری این همایش به شمار می رود که مهمترین کارکردهای علوم زیستی، صنایع غذایی و دارویی ومحیط زیست را مورد توجه قرارمی دهد و امیدواریم به دستاوردهای علمی خوبی منجر شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه در برگزاری این همایش با استقبال پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه ها مواجه شدیم، گفت: بیش از ۲۴۰ عنوان مقاله از سوی حدود ۲۰۰ پژوهشگر در سامانه ثبت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حاشیه برگزاری این همایش، کارگاه هایی در زمینه زیست شناسی دائر می شود، تصریح کرد: برگزاری کارگاه ویژه دبیران زیست شناسی آموزش و پرورش  از مهمترین کارگاه هایی است که در بخش جنبی همایش برنامه ریزی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.