فراخوان «سومین کنگره بین المللی زیست پزشکی» منتشر شد

فراخوان شرکت در سومین کنگره بین المللی زیست پزشکی با هدف ارتقای سطح دانش و معرفی جدیدترین پژوهش های فناوری محور در حوزه زیست شناسی و علوم پزشکی منتشر شد.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از ایرنا، رئیس سومین کنگره بین المللی زیست پزشکی گفت: این کنگره در دوره های پیشین نیز با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگاه رویان، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت معنوی بیش از 100 مرکز تحقیقاتی و بیمارستانی و با حمایت مادی انستیتو مطالعات بیولوژیکی و واکسن سازی نسیم، استادان و محققان بسیاری را گرد هم آورده بود.

«مصطفی قانعی» افزود: کنگره امسال هم با هدف ارتقای سطح دانش و معرفی جدیدترین یافته های روز دنیا در حوزه علوم پایه و کلینیکال (معرفی جدیدترین پژوهش های فناوری محور در حوزه زیست شناسی و علوم پزشکی) در روزهای 15 تا 22 آبان ماه سال 1398 برگزار می شود.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت بسزای آموزش های برخط الکترونیک، این کنگره با فراهم آوردن امکان شرکت به صورت غیر حضوری (آنلاین) این فرصت را به مخاطبان در سطح بین الملل می دهد تا در هر مکان از مطالب ارائه شده بهره مند شوند.

وی بیان داشت: زیست پزشکی با فراهم آوردن بستری بین المللی این امکان را به پژوهشگران می دهد تا آخرین پژوهش ها و ایده های خود را در سطح بین الملل مطرح کنند.

سومین کنگره بین المللی زیست پزشکی با عنوان «پرمخاطب ترین کنگره بین المللی پزشکی ایران» توسط انستیتو مطالعات بیولوژیک و واکسن سازی نسیم و با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جموری در آبان ماه سال 98 برگزار خواهد شد.

پژوهشگران، محققان و دانشجویان رشته های علوم پزشکی و علوم زیستی «در تمامی گرایش ها» می توانند جهت ثبت نام و ارسال مقاله به نشانی اینترنتی www.icbcongress.com مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.