رییس شورای شهر کرج:

استفاده از فناوری های نو اجتناب ناپذیر است

رییس شورای شهر کرج بر اهمیت به کارگیری فناوری های نو در کشور تاکید کرد و گفت: در دنیای امروز استفاده از فناوری های نوین اجتناب ناپذیر است.

 به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران همایش اصلاح سبک زندگی و مهندسی ژنتیک، امروز با حضور جمعی از اساتید، اعضای هیات علمی و اعضای انجمن علمی زیست شناسی دانشگاه خوارزمی در محل دانشکده علوم زیستی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد نیبونی رییس شورای شهر کرج  و عضو هیات علمی دانشکده علومی زیستی دانشگاه خوارزمی در این همایش با اشاره به اهمیت تهیه سند ملی زیست شناسی اظهار امیدواری کرد که این سند با همت شورای  انجمن های علمی کشور تهیه و از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عطف به تصویب برسد.

وی ادامه داد: در صورت تدوین سند ملی زیست شناسی جدای از سند های ملی جزئی تر مثل سند ملی زیست فناوری و  سند ملی سلول های بنیادی و… بسیاری از دغدغه های دانشجویان رشته زیست شناسی در آن مطرح شده و جنبه ها و ضمانت های اجرایی آن در این سند پیش بینی می شود.

رییس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه نکات بسیار قابل توجهی در همایش اصلاح سبک زندگی و مهندسی ژنتیک مطرح شد، گفت: مسائل مطرح شده در چنین نشست هایی می تواند در زمینه مدیریت شهری به کار گرفته شود.

عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی بر لزوم برگزاری هر چه بیشتر چنین همایش هایی از سوی اساتید و انجمن های علمی تاکید کرد و گفت: این همایش ها  می توانند زمینه های پیشرفت و ترقی کشورمان را فراهم کنند.

وی در خاتمه اظهار کرد: گاهی برداشت اشتباه یک خبرنگار از یک مسئله علمی موجب ارائه نادرست یک واقعیت علمی به مردم می شود. اما دانشگاهیان باید خارج از حواشی های ژورنالیستی و بر مبنای مطالعات اظهار نظر کنند.

رییس شورای شهر کرج بر اهمیت به کارگیری فناوری های نو در کشور تاکید کرد و گفت: در دنیای امروز استفاده از فناوری های نوین اجتناب ناپذیر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.