چرا در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در کرج به فاطمه آجرلو رای می دهم؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران، دکتر بهزاد قره یاضی برخی اشتباهات برخی مسئولان، مستمسکی برای عدم مشارکت بسیاری از دلسوختگان و علاقمندان به انقلاب اسلامی و رهبری آن در انتخابات پیش رو قرار گرفته است. من اینگونه نمی اندیشم. تلاش من و همفکرانمان این است که در بین افراد فرهیخته ای که توانسته اند امکان حضور در صحنه انتخابات را بیابند، شایستگانی را انتخاب و به مردم معرفی کنیم. متاسفانه این سوال که:”مگه فرقی هم می کنه کدومشون بیاد” اکنون به گفتمان غالبی بدل شده است که در عین تایید این گزاره که  خارج نشینان هم بر آن دامن می زنند، حقیقتا ریشه در رفتار درون کشور دارد. اما پاسخ من به این سوال این است که: بله از زمین تا آسمان بین دو نامزد فعلی شهرستان کرج تفاوت وجود دارد.بارزترین تجلی تفاوت در انتخاب اصلح را امروز می توان در شهرستان کرج مشاهده کرد. نظر به منع قانونی و عدم اعتقاد شخصی به هرگونه تخریب، تنها به ذکر سجایایی از نامزد پیشنهادی خود خانم آجرلو می پردازم که احتمالا رقیب وی فاقد ان است.

۱. تجربه و سوابق علمی بلامنازع در حوزه علوم اجتماعی

۲. دو دوره تجربه موفق نمایندگی مجلس شورای اسلامی

۳. سوابق خدماتی کم نظیر برای تبدیل البرز به استانی مستقل و کرج به عنوان مرکز استان

۴. تقدیم دو شهید والامقام  و یک جانباز در جنگ تحمیلی

۵. حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل

۶. ولایتمداری و شناخت مستقیم رهبر معظم انقلاب از ایشان

۷. شجاعت و صراحت

۸. مهربانی با همه صاحبان دیدگاههای مختلف حتی مخالفان و تلاش برای خدمت به مردم

۹. مردم داری و عدم اعتقاد به ایجاد مزاحمت برای مردم در احوالات شخصی

۱۰. رسیدگی به محرومان و مستضعفان

۱۱. توسعه گرایی و حمایت از جریانهای علمی و فناوری های نو و دانشمندان و پژوهشگران در سخت ترین شرایط به نحوی که جامعه علمی به ویژه در حوزه های زیستی یکپارچه از او حمایت می کند.

۱۲. مبارزه با فساد اقتصادی، پاکدستی و حفظ سطح متعارف زندگی با وجود سوابق طولانی نمایندگی مجلس.

اینجانب شهادت می دهم که خانم فاطمه آجرلو دارای سجایای ذکر شده است و به همین دلیل هم هست که تخریب گسترده ای بر علیه ایشان شکل گرفت و مدتی مورد بی مهری قرار گرفت.بنابراین، اینجانب با سربلندی و سرافرازی و بدون وابستگی سیاسی و جناحی، بر خود تکلیف می دانم که از همه مردم شریف کرج به ویژه دانشجویان و همکارانم درخواست کنم تا در این مرحله از خانم فاطمه آجرلو حمایت کرده و به او رای دهند.

وعده ما: جمعه ۲۱ شهریور بر سر صندوق های رای به فاطمه آجرلو. والسلام. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.