آخرین مهلت دریافت تقاضا برای انتخاب محقق برجسته پنبه سال 2011

در سه سال اخیر ;کمیته مشاوره بین‌المللی پنبه ((ICAC به طور سالیانه اقدام به شناسایی بهترین پژوهشگر پنبه کرده است. این کمیته در سال 2009 دکتر Keshav R. Kranthi را از کشور هند و بعد از آن در سال 2010 دکتر Freddie M. Bourland را از دانشگاه آرکانزاس آمریکا به عنوان پژوهشگران برتر پنبه معرفی کرد.

در سه سال اخیر ;کمیته مشاوره بینالمللی پنبه ((ICAC به طور سالیانه اقدام به شناسایی بهترین پژوهشگر پنبه کرده است. این کمیته در سال 2009 دکتر  Keshav R. Kranthi را از کشور هند و بعد از آن در سال 2010 دکتر Freddie M. Bourland را از دانشگاه آرکانزاس آمریکا به عنوان پژوهشگران برتر پنبه معرفی کرد.

امسال نیز ICAC به منظور انتخاب پژوهشگر برتر سال 2011 ٬ فراخوان داده است. هر ساله پژوهشگران می‌توانند در فاصله زمانی اول فوریه تا 31 مارس درخواست‌های خود را ارسال کنند. برای اطلاع از برنامه٬ مکان و چگونگی ارسال درخواست‌ها٬ به سایت ICAC به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

http://www.icac.org/tis/researcher_of_the_year/english.html

درخواست‌های ارسال شده به آدرس nominations@icac.org مستقیما برای هیئت داوری فرستاده می‌شوند. این هیئت متشکل از 5 داور (که اسامی آنها اعلام نخواهد شد) به ریاست استادی از یکی از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی است که به دقت درخواست‌ها را مورد بررسی قرار داده و پژوهشگر نهایی را معرفی می‌کنند. درخواست‌هایی که به آدرس غلط فرستاده شوند و یا درخواست‌هایی که بعد از 31 مارس دریافت شوند بررسی نخواهند شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.