افتتاح رسمي مركز اطلاعات بيوتكنولوژي ايران در روز (23 خرداد 1390)

دبير علمي سومين همايش ايمني زيستي و مهندسي ژنتيك در نشست مطبوعاتي همايش كه روز شنبه 27/1/1390 برگزار شد، پس از توضيحاتي در مورد سرعت توسعه مهندسي ژنتيك در جهان و امكاناتي كه اين تكنولوژي در اختيار محققين قرار داده تا بسياري از مشكلات موجود بخصوص در حوزه كشاورزي را رفع كنند، به تشريح برخي از برنامه‌هايي كه قرار است در كنار همايش برگزار شود، اشاره کرد. يكي از اين برنامه‌ها، برگزاری مراسم افتتاحيه مركز اطلاعات بيوتكنولوژي ايران (IRBIC) است…

دبير علمي سومين همايش ايمني زيستي و مهندسي ژنتيك در نشست مطبوعاتي همايش كه روز شنبه 27/1/1390 برگزار شد، پس از توضيحاتي در مورد سرعت توسعه مهندسي ژنتيك در جهان و امكاناتي كه اين تكنولوژي در اختيار محققين قرار داده تا بسياري از مشكلات موجود بخصوص در حوزه كشاورزي را رفع كنند، به تشريح برخي از برنامه‌هايي كه قرار است در كنار همايش برگزار شود، اشاره کرد. يكي از اين برنامه‌ها، برگزاری مراسم افتتاحيه مركز اطلاعات بيوتكنولوژي ايران (IRBIC) است كه به گفته وی با حضور مسئولين و رؤساي مراكز اطلاعات بيوتكنولوژي منطقه و مسئولين كشوري برگزار خواهد شد. اين مركز هم اكنون به‌صورت پايلوت و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و انجمن بیوتکنولوژی راه‌اندازي شده و از طريق مراجعه به سايت www.irbic.ir مي‌توان به اخبار و اطلاعات بيوتكنولوژي دست یافت.
گفتنی است سومین همایش ایمنی زیستی و مهندسی ژنتیک توسط انجمن ایمنی زیستی، مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه ازاد اسلامی در تاریخ 23-25 خرداد ماه سال 1390 برگزار خواهد شد.
 
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.