عقد تفاهم همکاری بین دانشگاه تبریز و انجمن ایمنی زیستی: توسعه مهندسی ژنتیک و همکاری‌های بین المللی

در حاشیه همایش بیوتکنولوژی ایران، دانشگاه تبریز و انجمن ایمنی زیستی ایران تفاهم نامه‌ای را امضا کردند که بر اساس آن طرفین برای توسعه همکاری های علمی داخلی و بین المللی در زمینه مهندسی ژنتیک و ایمنی زیستی خواهند پرداخت.

در حاشیه همایش بیوتکنولوژی ایران، دانشگاه تبریز و انجمن ایمنی زیستی ایران تفاهم نامه‌ای را امضا کردند که بر اساس آن طرفین برای توسعه همکاری های علمی داخلی و بین المللی در زمینه مهندسی ژنتیک و ایمنی زیستی خواهند پرداخت. این تفاهم نامه و قرارداد مربوط بین دکتر علی رستمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و دکتر بهزاد قره‌یاضی رئیس مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران و رئیس انجمن ایمنی زیستی به امضا رسید. توسعه بيوتكنولوژي، مهندسي ژنتيك، ايمني زيستي و استفاده بهينه از محصولات تراريخته با رويكرد علمي و محيط زيست دوستانه؛ توسعه دوره‌هاي دكتري در رشته‌هاي مرتبط؛ اطلاع‌رساني صحيح به جامعه، مصرف كنندگان، سياستگذاران و مسئولين و مديران رده‌هاي مختلف در مورد بيوتكنولوژي، مهندسي ژنتيك و ايمني زيستي از اهداف دیگر این تفاهم نامه هستند. دانشگاه تبریز از پیشرفته‌ترین دانشگاه‌های کشور در حوزه بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک محسوب می‌ شود.

گفتنی است هفتمین همایش ملی بیوتکنولوژی از تاریخ 21 تا 23 شهریور ماه و با حضور بیش از 2000 نفر از کارشناسان، اساتید و دانشجویان ایرانی و تعدادی از میهمانان خارجی در تهران (پژوهشگاه نیرو) برگزار خواهد شد. این همایش فرصتی را برای تبادل آخرین یافته‌های تحقیقاتی و توسعه همکاری‌های ملی و بین‌المللی در بخش بیوتکنولوژی فراهم خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.