کارگاه تئوری و عملی بیوانفورماتیک

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران٬ شبکه پزشکی مولکولی کشور در نظر دارد با همکاری انجمن ژنتیک ایران و مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی انستیتو پاستور ایران کارگاه سه روزه‌ای تحت عنوان “آموزش تئوری و عملی بیوانفورماتیک” را از تاریخ 23 لغایت 25 بهمن ماه سال 91 در محل انستیتو پاستور ایران- سالن رازی برگزار کند.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران٬ شبکه پزشکی مولکولی کشور در نظر دارد با همکاری انجمن ژنتیک ایران و مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی انستیتو پاستور ایران کارگاه سه روزه‌ای تحت عنوان "آموزش تئوری و عملی بیوانفورماتیک" را از تاریخ 23 لغایت 25 بهمن ماه سال 91 در محل انستیتو پاستور ایران- سالن رازی برگزار کند.
گفتنی است در این کارگاه آخرین مطالب علمی بیوانفورماتیک در زمینه‌های ژنومیکس و پروتئومیکس، بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزارهای مربوطه و نحوه کار با آنها آموزش داده خواهد شد.
همچنین  نحوه دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی مهم در زمینه بیوانفورماتیک نظیر بانک‌های اطلاعاتی اسید نوکلئیک، ژنوم موجودات مختلف، پروتئین و …، نحوه جستجو و آنالیز در این بانک‌های اطلاعاتی (نظیر بدست آوردن ژن‌ها و توالی آنها، بدست آوردن نقشه‌های کروموزومی، جستجوی شباهت‌ها در سطح دی ان ای و پروتئین، ساختار سوم پروتئین، طراحی پرایمر و آنالیز توالی‌های بدست آمده)، Annotation داده‌های ژنومیکس و… عناوینی هستند که در این کارگاه تدریس می‌شوند که هدف از ارائه آنها آموزش و انتقال این مفاهیم به صورت تئوری و عملی به پژوهشگران و شرکت‌کنندگان در این کارگاه است.
این کارگاه دارای امتیاز بازآموزی از وزارت بهداشت، برای کلیه رشته‌های دکترای علوم پایه پزشکی- پزشکان عمومی- دکترای داروسازی- دکترای علوم آزمایشگاهی- متخصصین پاتولوژی و کارشناسان و کارشناسان ارشد علوم آزمایشگاهی است.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166954324 تماس حاصل فرمایید.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.