مهلت ارسال مقاله تا 10 اردیبهشت ماه سال 1392 تمدید شد.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران، انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران و انجمن ایمنی زیستی و مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران در نظر جهت توسعه علم و فناوری‌های نوین در سرزمین ایران عزیز، هشتمین همایش ملی بیوتکنولوژی و چهارمین همایش ملی ایمنی زیستی …

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران، انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران و انجمن ایمنی زیستی و مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران در نظر جهت توسعه علم و فناوری‌های نوین در سرزمین ایران عزیز، هشتمین همایش ملی بیوتکنولوژی و چهارمین همایش ملی ایمنی زیستی با شعار زیست فناوری برای امنیت غذایی و سلامت را به طور همزمان در تاریخ 15 الی 17 تیرماه 1392 در دانشگاه تهران (دانشکده تربیت بدنی) برگزار می‌کنند.

با توجه به استقبال گسترده اساتید، پژوهشگران و دانشجویان محترم از این همایش و درخواست‌های صورت گرفته مهلت ارسال مقالات تا 10 اردیبهشت ماه سال 1392 تمدید شد.

از کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران محترم خواهشمند است ضمن بازدید از سایت همایش و ثبت نام، مقالات خود را در زمینه‌های مورد اشاره تا قبل از 10 اردیبهشت ماه سال 92 ارسال کنند.

دبیرخانه همایش: تهران، سه راه آبان شمالی، ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی، طبقه دوم، اتاق 215 تلفکس: 81032223 همراه: 09357744610

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.