دومین جشنواره دانش‌آموزی زیست‌فناوری ایران

دومین جشنواره دانش‌آموزی زیست‌فناوری ایران امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران رسما آغاز شد. در مراسم افتتاحیه این همایش مهندس اصغر زندی‌فرد که برای بار دوم سمت دبیر اجرایی این همایش را بر عهده دارد در خصوص این همایش گفت: “هدف اصلی از برگزاری جشنواره دانش‌آموزی زیست‌فناوری …

دومین جشنواره دانش‌آموزی زیست‌فناوری ایران امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران رسما آغاز شد. در مراسم افتتاحیه این همایش مهندس اصغر زندی‌فرد که برای بار دوم سمت دبیر اجرایی این همایش را بر عهده دارد در خصوص این همایش گفت: "هدف اصلی از برگزاری جشنواره دانش‌آموزی زیست‌فناوری، ایجاد فضای رقابت سالم و انگیزه در دانش‌آموزان برای فعالیت در این حوزه و کمک به شکوفایی استعدادهای نسل جوان است".

دبیر اجرایی این جشنواره در ادامه افزود: "در ثبت‌نام اولیه 820 نفر شرکت کردند که از این تعداد 520 نفر موفق به ارسال آثار خود به صورت مقاله، عکس و کاریکاتور، روزنامه دیواری و غیره در موعد مقرر شدند. کلیه آثار توسط تیم داوری جشنواره متشکل از اساتید دانشگاه، دبیران آموزش و پرورش و کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت 105 نفر به عنوان برترین آثار انتخاب شدند".

مهندس زندی‌فرد در پایان گفت: "این جشنواره شامل بخش‌های متنوعی شامل سخنرانی‌های علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، گفتمان‌های علمی و سینمای زیست‌فناوری خواهد بود".

گفتنی است این جشنواره تا پنجشنبه 28 فروردین ماه ادامه دارد و برای اختتامیه این جشنواره برنامه‌های بسیار زیادی تدارک دیده شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.