مهندس حجتی: پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

تهیه و تنظیم: نغمه عبیری- صبح امروز دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه هیاتی از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران واقع در کرج بازدید کرد.
در این بازدید مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز دکتر جهانگیری را همراهی می‌کرد. مهندس حجتی در جمع پیشکسوتان و پژوهشگران …

صبح امروز دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه هیاتی از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران واقع در کرج بازدید کرد.

در این بازدید مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز دکتر جهانگیری را همراهی میکرد. مهندس حجتی در جمع پیشکسوتان و پژوهشگران پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران ضمن تشکر از حمایت همه جانبه و همیشگی دکتر جهانگیری و مصوباتی که با مدیریت ایشان در دولت برای حمایت از بخش کشاورزی تصویب شده است، گفت: "دانشمندان ما همواره با وجود همه کمبودها به عنوان یک وظیفه ملی به کار و تلاش ادامه می‌دهند. ماهیت بخش کشاورزی به گونه‌ای است که اگر به حال خودش رها شود از حرکت می‌ایستد. موتور محرکه بخش کشاورزی پژوهش است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای ملی و اساسی ما باشد. اگر بخش‌های دیگر دارند به کار و فعالیت خودشان ادامه می‌دهند به پشتوانه بخش تحقیقات کشاورزی است".

وزیر جهاد کشاورزی خطاب به دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: "امیدواریم با عنایت شما این باور و رخنه را ایجاد کنیم که باید به بخش کشاورزی توجه ویژه شود همانطور که سایر کشورها با توجه ویژه به بخش تحقیقات توانستند از گلوگاه‌های بخش کشاورزی و اقتصاد عبور کنند. خصوصا پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران که امروز جنابعالی از آن بازدید فرمودید باید مورد توجه ویژه قرار گیرد".

وزیر جهاد کشاورزی در پایان سخنان خود گفت: "کشاورزان همواره بیشترین زحمت را با کمترین بازده اقتصادی متحمل می‌شوند، که این مسئله عنایت ویژه دولت را می‌طلبد. امیدوارم آثار کار شما دانشمندان در توانمندتر شدن کشورمان نمود یابد و آینده روشنی را با توجه به پتانسیل‌های موجود و با کمک شما دانشمندان داشته باشیم".

تهیه و تنظیم: نغمه عبیری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.