دکتر نجفیان: خوب است میادین علمی را به همدیگر بسپاریم

تهیه وتنظیم: زهرا حاجت‌پور- صبح امروز جلسه تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم بخش”تحقیقات ژنتیک و بانک ژن ملی گیاهی ایران” با حضور دکتر گودرز نجفیان، رئیس مؤسسه تحقیقات، اصلاح و تهیه نهال و بذر و جمعی از اعضای …

صبح امروز جلسه تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم بخش"تحقیقات ژنتیک و بانک ژن ملی گیاهی ایران" با حضور دکتر گودرز نجفیان، رئیس مؤسسه تحقیقات، اصلاح و تهیه نهال و بذر و جمعی از اعضای هیئت علمی این مؤسسه برگزار شد.

طی این مراسم دکتر نجفیان ضمن تقدیر از تلاش‌‌های دکترجواد مظفری در مدت ریاست ایشان در بخش بانک ژن گیاهی و با اشاره به حضور پر‌رنگ ایشان در عرصه‌های علمی داخلی و بین‌المللی،گفتند: این رویکرد که میدان را به همدیگر بسپاریم بسیار خوب است.

ایشان سپس دکتر بهزاد سرخی، عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات، اصلاح و تهیه نهال و بذر، را به عنوان رئیس جدید بخش تحقیقات ژنتیک و بانک ژن ملی گیاهی ایران معرفی کردند.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران ضمن آرزوی توفیق روز‌افزون برای دکتر مظفری در سایر عرصه‌ها، انتصاب دکتر سرخی را در سمت جدید تبریک گفته و آمادگی خود را برای همکاری با ایشان برای پیشبرد اهداف علمی اعلام می‌دارد.

 تهیه وتنظیم: زهرا حاجت‌پور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.