برگزاری سومین جشنواره دستاورد‌های زیست‌فناوری

تهیه و تنظیم: زهرا حاجت‌پور، مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران- سومین جشنواره دستاورد‌های زیست‌فناوری جمهوری اسلامی ایران با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری و انجمن بیوتکنولوژی ایران برگزار خواهد شد.
نمایش وسعت اقدامات انجام شده و …

سومین جشنواره دستاورد‌های زیست‌فناوری جمهوری اسلامی ایران با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری و انجمن بیوتکنولوژی ایران برگزار خواهد شد.

نمایش وسعت اقدامات انجام شده و در حال انجام در حوزه زیست‌فناوری، شناخت پتانسيل‌های تحقيقاتی و صنعتی کشور در شاخه‌های مختلف حوزه زیست‌فناوری از جمله دارويی، پزشکی، گياهی و کشاورزی، صنعتی و محيط زيست تقويت همکاری بين صنعت و دانشگاه، زمينه‌سازی برای حضور شرکت‌های زيست‌فناور در بازار‌های بين‌المللی، ارتقای دانش عمومی در حوزه زيست‌فناوري، آشنایی بیشتر فعالان عرصه زیست‌فناوری از پتانسيل‌های مختلف موجود در کشور مانند واحدهاي ستادی و مديريتی، صندوق‌های حمايتی، پارک‌های علمی و فناوری، مراکز رشد، مراکز علمی و دانشگاهی و نيز شرکت‌های دانش بنيان در اين حوزه و همچنین تقدیر از برترین‌های این حوزه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

جشنواره دستاورد‌های زیست‌فناوری در روز‌های سی‌ام اردیبهشت تا دوم خرداد‌ماه سال آینده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس، برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.iranbiotechdc.ir مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.