قانعی: ایده‌نامه زیست‌فناوری طراحی شد

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران و به نقل از سرویس پژوهشی ایسنا دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری، از طراحی ایده‌نامه زیست فناوری برای دریافت ایده‌های نو در حوزه زیست فناوری خبر داد. به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری، درباره …

دبیر ستاد توسعه زیستفناوری، از طراحی ایده‌نامه زیست فناوری برای دریافت ایده‌های نو در حوزه زیست فناوری خبر داد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیستفناوری، درباره طراحی ایده‌نامه زیستفناوری اظهار کرد: این ایده‌نامه با هدف دریافت ایده‌های نو در حوزه زیستفناوری طراحی شده است و مهم‌ترین موضوع در آن، ارتباط ایده با زیستفناوری است که صاحب ایده باید ارتباط ایده خود را با حوزه زیستفناوری اثبات کند.

وی درباره مفاد این ایده‌نامه توضیح داد: دستاوردهای ایده، اهداف ایده، اینکه ایده مذکور چه مشکل، مساله و نیازی را حل یا برطرف می‌کند و اینکه ایده چه فرصت یا برتری را برای کشور ایجاد می‌کند از موضوعاتی است که در ایده‌نامه از فرد متقاضی سوال می‌شود.

قانعی تصریح کرد: در صورتی که فرد توانایی اجرای ایده خود را در قالب یک شرکت دانش بنیان داشته باشد، نوع حمایت ستاد زیستفناوری از اجرای این ایده مشخص است که اعطای تسهیلات توسط صندوق نوآوری و شکوفایی از آن جمله است. اما در صورتی که فرد بخواهد به شیوه دیگری ایده‌اش را اجرایی کند، بر حسب نیاز به وی کمک خواهیمکرد.

دبیر ستاد توسعه زیستفناوری همچنین بیان کرد: البته کمک به ایده در حوزه زیستفناوری در صورتی انجام می‌شود که کارایی و تاثیر ایده در رفع مشکلات کشور و نیاز حوزه زیستفناوری اثبات شود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت ستاد توسعه زیست فناوری به نشانی http://biodc.isti.ir/  و بخش گروه تولید، تجاریسازی و بازار، فرم مربوط به ایدهپردازی زیست فناوری را تکمیل و به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.