شرکت دانش‌بنیان اصفهانی رتبه برتر نمایشگاه ملی فناوری‌های محیط زیست را کسب کرد

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از تسنیم- شرکت دانش‌بنیان بهین آب زنده‌رود، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به کسب عنوان طرح ویژه و برتر در نخستین نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست شد.
به نقل از روابط عمومی شهرک علمی …

شرکت دانش‌بنیان بهین آب زنده‌رود، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به کسب عنوان طرح ویژه و برتر در نخستین نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست شد.

به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سامانه کلرسنج دیجیتالی، سامانه گندزدایی پیشرفته بکو و سامانه حذف نیترات از آب آشامیدنی که توسط شرکت دانش‌بنیان بهین آب زنده‌رود، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی و ساخته شده، موفق به کسب عنوان طرح ویژه و برتر در نخستین نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست شد.

شرکت مهندسان مشاور و تحقیقات بهین آب زنده‌ رود با هدف حفاظت و بهبود سلامت جامعه و محیط زیست به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعالیت خود را در سال 1381 در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز کرد.

نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فناوری‌های آب، خاک و محیط زیست با هدف ارائه دستاوردهای حاصل از فرآیند تجاری سازی فناوری و نوآوری، فراهم کردن محیط مناسب برای آشنائی و تفاهم میان عرضه‌کنندگان فناوری، نهادهای استفاده کننده از فناوری، سرمایه‌گذاران و سایر ذینفعان عرصه تجاری‌سازی تسهیل و بسترسازی فرآیند تجاریسازی دستاوردهای علمی و فناوری و محصولات دانش‌ بنیان کشور 23 تا 26 خردادماه امسال در مصلی تهران برگزار شد.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.