هشتمین دوره جشنواره بین‎المللی فناوری نانو

تهیه و تنظیم: زهرا حاجت‎پور- هشتمین دوره جشنواره بین‎المللی فناوری نانو 13 تا 16 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران، سالن …

هشتمین دوره جشنواره بینالمللی فناوری نانو 13 تا 16 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران، سالن خلیج فارس، برگزار خواهد شد. این جشنواره به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار میشود.

ترویج فناوری نانو در سطوح مختلف، تعیین جایگاه بازیگران عرصه نانوتکنولوژی، شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی، تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، نفوذ فناوریهای توسعهیافته نانو در صنایع موجود، زمینه‌سازی برای حضور شرکت‌های نانو در بازارهای بین‌المللی، ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو و تقدیر از برترین های فناوری نانو برگزار میشود از اهداف برگزاری سالانه این جشنواره هستند.

جشنواره نانو در این دوره شامل بخشهای گوناگونی از جمله نمایشگاه، آموزش، تجلیل از برترینهای فناوری نانو خواهد بود. همچنین نشستها و کارگاههای تخصصی نیز از دیگر بخشهای جنبی است که در روزهای 13 تا 16 مهر برگزار خواهد شد.

علاقهمندان تا 31 تیرماه برای ثبت نام فرصت خواهند داشت. برای مشاهده جزئیات بیشتر لطفا به آدرس الکترونیکی http://festival.nano.ir/ مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.