حمایت ستاد توسعه زیست فناوری از محصولات تراریخته

تهیه و تنظیم: سارا حمزه‎لو- نشست تخصصی مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته در خدمت محیط زیست، امنیت غذایی و سلامت انسان در آخرین روز دیماه با حضور مسئولان طراز اول کشور، اساتید و دانشجویان در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار شد. در این نشست سیاست‌های حمایتی ستاد از پایان‌نامه‌های دکتری و طرح‌های توسعه فناوری‌های مرتبط با محصولات ترایخته معرفی شد. سارا حمزه‎لو نماینده ستاد توسعه زیست فناوری در این نشست…

نشست تخصصی مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته در خدمت محیط زیست، امنیت غذایی و سلامت انسان در آخرین روز دیماه با حضور مسئولان طراز اول کشور، اساتید و دانشجویان در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار شد. در این نشست سیاست‌های حمایتی ستاد از پایان‌نامه‌های دکتری و طرح‌های توسعه فناوری‌های مرتبط با محصولات ترایخته معرفی شد. سارا حمزه‎لو نماینده ستاد توسعه زیست فناوری در این نشست گفت: در مرحله اول حمایت‎ها، تا کنون 5 طرح مرتبط با تولید محصولات تراریخته برای حمایت به صندوق حمایت از توسعه زیست فناوری معرفی شده است. حمزه لو ادامه داد طرح‎های مرحله دوم نیز طی هفته آتی برای برخورداری از حمایت‎های ستاد به صندوق حمایت از توسعه زیست فناوری معرفی خواهند شد.

در ادامه شیوه حمایت از پایان نامه‎های دکتری زیست فناوری توضیح داده شد. حمزه‎لو اعلام کرد کلیه مراحل برخورداری از حمایت تا دوهفته آینده به صورت اینترنتی صورت خواهد گرفت. پایان‌نامه‌‌هایی که موضوعات آنها منطبق با اولویت‌های تعیین شده ستاد توسعه زیست فناوری باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرند. اولویت‎های مرتبط با تولید محصولات تراریخته در بخش کشاورزی در سایت ستاد توسعه زیست‎فناوری، گروه پژوهش، زیرساخت و توسعه فناوری آورده شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.