چهارمین پیش نشست همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک و محصولات

دبیرخانه همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،‌ سومین نشست تخصصی با عنوان حکم شرعی مصرف محصولات تراریخته، از پیش نشست های همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار می کند. سومین پیش نشست همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک با عنوان “حکم شرعی مصرف محصولات تراریخته بر اساس ادله مرتبط با ضرر” با حضور نخبگان و صاحبنظران این حوزه …

چهارمین پیش نشست همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته برگزار می‌شود

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی، دبیرخانه همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،‌ چهارمین نشست تخصصی با عنوان حکم شرعی مصرف محصولات تراریخته، از پیش نشست های همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار می کند.

چهارمین پیش نشست همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک با عنوان “حکم شرعی مصرف محصولات تراریخته بر اساس ادله مرتبط با ضرر” با حضور نخبگان و صاحبنظران این حوزه در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم برگزار می شود.

در این نشست علمی حجت الاسلام و المسلمین محسن عرفایی به عنوان ارائه دهنده و آقایان ابوالحسن حسنی و دکتر محمود حکمت نیا نیز به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است این نشست عصر چهارشنبه 29 دی ماه جاری از ساعت 15:30 تا 17:30 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.