نشست تخصصی مطالعه تطبیقی دفاع ناشی از خطر توسعه علم

به همت دبیرخانه همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست تخصصی مطالعه تطبیقی دفاع ناشی از خطر توسعه علم، دوشنبه 18 بهمن ماه 95، در سازمان مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در تهران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ششمین نشست تخصصی مطالعه تطبیقی دفاع ناشی از خطر توسعه علم، از سلسله نشست های همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک توسط دبیرخانه این همایش مستقر در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور صاحبنظران …


دبیرخانه همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته برگزار می کند

نشست تخصصی مطالعه تطبیقی دفاع ناشی از خطر توسعه علم


به همت دبیرخانه همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک و محصولات تراریخته وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست تخصصی مطالعه تطبیقی دفاع ناشی از خطر توسعه علم، دوشنبه 18 بهمن ماه 95،  در سازمان مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ششمین نشست تخصصی مطالعه تطبیقی دفاع ناشی از خطر توسعه علم، از سلسله نشست های همایش ملی فقه مهندسی ژنتیک توسط دبیرخانه این همایش مستقر در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور صاحبنظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.

در این نشست علمی جناب آقای دکتر حسن بادینی به عنوان ارائه دهنده و آقایان دکتر محمود حکمت نیا و دکتر مهدی معلی نیز به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است این نشست بعد از ظهر دوشنبه 18 بهمن ماه جاری از ساعت 13 تا 15 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در سالن همایش های پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس تهران: خيابان شهید بهشتی، خيابان شهيد احمد قصیر، خيابان پژوهشگاه(2)، شماره 2.برگزار خواهد شد.

حضور علاقمندان در این نشست بلامانع است.



ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.