امضای 20 موافقت‌نامه برای برون‌سپاری طرح‌های حوزه زیست‌ فناوری

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری اعلام کرد: این ستاد در سال گذشته بر حسن اجرای 20 موافقت‌نامه برون‌سپاری به ارزش یک میلیارد و 608 میلیون و 780 هزار تومان نظارت کرده است. به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از ایسنا دکتر مصطفی قانعی در خصوص موافقت‌نامه‌های سال گذشته ستاد توسعه زیست فناوری اظهار کرد: در سال گذشته …


امضای 20 موافقت‌نامه برای برون‌سپاری طرح‌های حوزه زیست‌ فناوری


دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری اعلام کرد: این ستاد در سال گذشته بر حسن اجرای 20 موافقت‌نامه برون‌سپاری به ارزش یک میلیارد و 608 میلیون و 780 هزار تومان نظارت کرده است.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از ایسنا دکتر مصطفی قانعی در خصوص موافقت‌نامه‌های سال گذشته ستاد توسعه زیست فناوری اظهار کرد: در سال گذشته ستاد بر  حسن اجرای 20 موافقت‌نامه برون‌سپاری به ارزش یک میلیارد و 608 میلیون و 780 هزار تومان و 11 موافقت‌نامه درون‌سپاری به ارزش یک میلیارد و 847 میلیون تومان نظارت کرد.

وی افزود: در همین راستا بررسی پروپوزال‌های واصله به ستاد نیز انجام شد و 5 تفاهم‌نامه‌ همکاری بین ستاد و سازمان‌های مختلفی چون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مرکز مالکیت معنوی، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی صندوق پرشین داروی البرز و فن بازار سلام با هدف ترویج زیست‌فناوری در کشور منعقد شد.

قانعی اضافه کرد: با توجه به اهمیت مدیریت و برنامه‌ریزی مالی در ستاد، یکی از مهمترین اقدامات ستاد در سال گذشته، بودجه‌ریزی کلان ستاد توسعه زیست‌فناوری برای سال 1395 و تهیه و تدوین برنامه و بودجه ستاد توسعه زیست فناوری سال 1396 بود.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.