کنفرانس زیست فناوری خاورمیانه برگزار می‌شود

کنفرانس و نمایشگاه زیست فناوری خاورمیانه، در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی دبی چهارم الی ششم دسامبر مصادف با سیزدهم تا پانزدهم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کنفرانس و نمایشگاه زیست فناوری خاورمیانه، در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی دبی چهارم الی ششم دسامبر مصادف با سیزدهم تا پانزدهم آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد. کنفرانس زیست فناوری خاورمیانه برنامه علمی جامعی را ارائه خواهد کرد که در این کنفرانس، آخرین و پیشروترین موضوعات در بیوتکنولوژی مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

زیست فناوری، به عنوان یکی از شاخه های بین رشته ای در علوم در حال ایجاد انقلابی بزرگ در حوزه‌های مختلف مانند کشاورزی، پزشکی و غذایی است و هر روزه تغییرات جدیدی را به وجود می‌آورد که به روز ماندن در این حوزه را به شدت مشکل کرده است.

انتظار می‌رود بازار جهانی زیست فناوری تا سال ۲۰۲۰ به میزان ۶۰۰ میلیارد دلار برسد و در خاورمیانه بازار زیست فناوری باید به ۳۲ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۰ برسد.

کنفرانس زیست فناوری خاورمیانه ۲۰۱۷ که به طور مشترک با کنفرانس و نمایشگاه نانوتکنولوژی خاورمیانه ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد، آخرین پیشرفت‌های علوم زیستی حال حاضر را در بحث تحقیقات و کاربرد منعکس می‌کند.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این رویداد مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.