بررسی راهکارهای کشاورزی پایدار و محیط زیست

نخستین کنفرانس بین المللی علوم کشاورزی، دامی، منابع طبیعی، محیط زیست،گردشگری روستایی و گیاهان دارویی کشورهای اسلامی 15 اسفند 1395 در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی، نخستین کنفرانس بین المللی علوم کشاورزی، دامی، منابع طبیعی، محیط زیست،گردشگری روستایی و گیاهان دارویی کشورهای اسلامی (همزمان بار رویداد مشهد2017 ) در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۶ در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

در اطلاعیه این همایش آمده است: این کنفرانس با هدف توسعه افق های پایدار در علوم مختلف و مرتبط با صنعت کشاورزی،دام، گردشگری روستایی و محیط زیست سعی در گسترش و اشاعه تفکر پایدار به عنوان خط فکری سبز در میان دانشمندان و دانش پژوهان را دارد. در امتداد مسیر طولانی و رسالت بزرگ این همایش سعی خواهد شد هرساله با جذب اعضای کمیته علمی جدید از سایر کشورهای جهان بر اعتبار علمی آن افزوده شود و در پایان هر دوره دوره برگذاری، توصیه نامه هایی از سوی اعضای هیئت علمی به منظور جهت گیری تحقیقات سالانه دانشمندان و فرهیختگان برای ارائه مقالات علمی با کیفیت و همگام با مسائل روز توسعه پایدار ایران و جهان برای شماره های بعدی کنگره دریافت شود و در پایان به صورت خط مشی سالانه و به صورت رسمی در پایگاه رسانه ای همایش ارائه شود.

مقالات واصله در حوزه های علوم كشاورزي (کلیه گرایش ها)، علوم دامي (کلیه گرایش ها)، دامپزشكي (کلیه گرایش ها)، منابع طبيعي (کلیه گرایش ها)، محیط زیست (کلیه گرایش ها)، علوم جغرافيایی (کلیه گرایش ها)، گياهان دارويي (کلیه گرایش ها)، زمين شناسي (کلیه گرایش ها)، گردشگري و توریسم (کلیه گرایش ها)، اقتصاد مقاومتي و سایر رشته های مرتبط در این همایش پذیرش خواهد شد.

مهلت ثبت نام در همایش و یا ارسال مقالات تا ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۶ تعیین شده است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی همایش، براي شركت كنندگان در اين كارگاه ها گواهينامه معتبر و مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و مركز تحقيقات و آموزش كشاورزي و منابع طبيعي صادر خواهد شد. همچنین نویسندگانی که خواستار دریافت گواهی موقت و پیش از برگزاری کنفرانس، می‌توانند پس از ارسال مقاله خود از طریق ایمیل، درخواست خودرا مبنی برداوری زودهنگام و خارج از نوبت اعلام کنند.

پایگاه اطلاع رسانی همایش، موارد ذیل را به عنوان مزایای شرکت در این همایش اعلام کرده است:
1-دریافت پذیرش مقاله کنفرانس بین المللی پس از تایید نهایی و بارگذاری آن روی وب سایت حداکثر در 14 روز کاری.

2- ارائه گواهینامه حضور درکنفرانس.

3- امکان چاپ مقالات در مجلات ISI معتبر وزارت علوم،تحقیقات و فناوری (بعد از تایید هیات داوران).

4- اهدای جوائز نفیس به مقالات برتر.

5- شرکت در پنل های سخنرانی و استفاده از مباحث مطرح شده در سخنرانی و پوستر.

6-استفاده و بهره مندی از هدایا و پکیج کنفرانس.

7-آشنایی با چهرهای برتر علمی ملی و بین المللی.

8- قابلیت بهره مندی از گواهی نامه های بین المللی.

9-چاپ مقالات برتر و منتخب داوران کنفرانس بصورت رایگان در مجلات ISI

10- دریافت گواهی نامه های دارای هولوگرام.

دانلود پوستر همایش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.