نخستین رویداد بازی‌سازان زیست‌فناوری برگزار شد

اختتامیه نخستین رویداد بازی‌سازان زیست‌فناوری که در سومین جشنواره بازی های مستقل ایران فعالیت می کند در ستاد توسعه زیست‌فناوری برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی، اختتامیه نخستین رویداد بازی‌سازان زیست‌فناوری با سه موضوع ساخت بازی، تیم بازی‌نامه و ساخت کاراکتر با داوری‌های تخصصی در هر موضوع برگزار شد.

ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، وظیفه سیاستگذاری برای توسعه فناوری زیستی در جامعه را عهده دار است. در واقع یک بخش از وظایف تعریف شده برای ستاد، ترویج مفاهیم حوزه زیست فناوری است. رویداد بازی‌سازی زیست فناوری نیز با همین هدف و با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری برگزار می شود.

بازی های رایانه ای امروز یک ابزار قدرتمند برای انتقال مفاهیم است، یکی از کارهایی که ستاد توسعه زیست فناوری دنبال می کند، ساخت بازی هایی مرتبط با فناوری زیستی است که اولویت انتقال این مفاهیم به دانش آموزان است.
ستاد توسعه زیست فناوری در این رویداد از بازی‌سازانی که توانایی انتقال این مفاهیم و جذب مخاطب را داشته باشند، حمایت می کند، زیرا به دنبال تولید بازی هایی با مخاطب و کیفیت بالا است.

بازی زی عنوان بازی منتخبی است که توسط ستاد زیست فناوری مورد تایید قرار گرفته است این بازی، نجات زمین با هدف آموزش مفاهیم زیست فناوری به وسیله یک بازی جذاب و هیجانی است. اگر اهل بازی های اکشن و تیر اندازی هستید حتما از این بازی لذت خواهید برد.

بازی زی بر روی کافه بازار قرار گرفته است و گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید می توانند این بازی را دریافت کنند. در این بازی شما نقش زی یک دانشمند زیست فناوری را دارید که قصد نجات زمین از دست ربات ها را دارد.
در سال 1484 جهان تحت سلطه ربات ها قرار می گیرد و همه تکنولوژی ها بجز تکنولوژی های مربوط به موجودات زنده تحت کنترل ربات هاست. دانشمند ما با استفاده از مومجودات زنده برای خود اسلحه و وسیله نقلیه ساخته است تا با ربات ها بجنگد. شما در این بازی با علم زیست فناوری از محصولات کشاورزی خود محافظت می کنید، سوخت گیاهی تولید می کنید، با جمعآوری آمینو اسید و ساخت پروئتین خود را قوی می کنید و سفیته خود را با اصلاحات ژنتیکی از آسیب های دشمنان حفظ می کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.