تقدیر از پاسداران گمنام امام زمان/درخواست برخورد قانونی با تامین کنندگان خوراک کانال های فیک نیوز

بسم الله الرحمن الرحیم

موفقیت اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی و تامین امنیت ملی از طریق انهدام رسانه نماهای مورد حمایت رژیم تا مرفق به خون آلوده اشغالگر قدس و سرویس های امنیتی اروپایی و آمریکایی را به ملت شریف ایران تبریک می گوییم. امید داریم این موفقیت ها طلیعه برخوردی عادلانه  و قانونی با جرثومه های داخلی این گونه رسانه نماها که همسو با هدف ایجاد التهاب روانی، وحشت آفرینی و ناکار آمد نمایی نظام جمهوری اسلامی ایران برای اینگونه رسانه ها خوراک تبلیغاتی فراهم می کرد باشد.

 اکنون بر قوه قضاییه و نیروهای امنیتی است که بدون هرگونه مسامحه با افرادی که خوراک به ظاهر علمی و موضوعات به ظاهر جذاب و به ظاهر دلسوزانه را برای اینگونه شبه رسانه های معاند فراهم میکردند برخورد قانونی کنند.

برای مثال مطلبی با عنوان «نظام استبداد حتی بهداشت عمومی مردم را هم به خطر جدی انداخته است؛ افشاگری جنجالی استاد دانشگاه از مافیای دستکاری ژنتیکی و بازی با سلامت مردم!» (تصویر 1) بیشتر از هشتصد هزار بازدید در کانال تلگرامی آمدنیوز داشته است که با احتساب باز نشر آن در بین توده مردم، عوام و حتی مسئولین اثرگذاری منفی آن بسیار بیشتر است.این گونه اظهارات بی مبنای دشمن شاد کن از سوی هر کس و هر مقام محکوم است. فیلم اظهارات جنجالی و بی اساس وی را اینجا ببینید.

  بهزاد قره یاضی، رییس انجمن ایمنی زیستی کشور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.