فعالیت ۸ واحد فناور در مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس بوشهر

مدیر مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس بوشهر گفت: فعالیت ۸ واحد فناور در مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس بوشهر فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، سید همام الدین جواد زاده مدیر مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس بوشهر گفت: این مرکز میزبان هشت واحد فناور در زمینه‌های سلامت دیجیتال، گیاهان دارویی، کاربرد نانو فناوری در سلامت، زیست‌فناوری دریایی، تجهیزات پزشکی و سلامت و ایمنی شغلی است.

او ادامه داد: در ایران بیش از چهار هزار و ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان مشغول فعالیت هستند که توانسته‌اند نقش بسزایی در تولید ثروت از دانش و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

مدیر مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس بوشهر افزود: دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم در دنیا، برای از بین بردن گسست میان دانشگاه و نیاز‌های اقتصادی، اجتماعی و رفاهی جامعه، برای تربیت نیرو‌های خلق‌کننده ارزش و کارآفرین تلاش می‌کنند.

جواد زاده گفت: وجود تسهیلات حمایتی و سازوکار‌هایی مانند مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری شرایط را برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان علاقه‌مند و با انگیزه در این مسیر هموار می‌سازد.

او با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در مرکز رشد زیست‌فناوری دریایی خلیج‌فارس در حمایت از واحد‌های فناور بیان کرد: مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با همکاری پارک علم و فناوری استان آماده ارائه حمایت‌های مشاوره‌ای، حقوقی، فضای کار و تسهیلات برخورداری از امکانات آزمایشگاهی و تولیدی به متقاضیان در مسیر تبدیل ایده به ثروت و اشتغال است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.