برگزاری مجمع عمومی اتحادیه انجمن های علوم کشاورزی مدرن

انتخابات اعضای هیئت مدیره اتحادیه انجمن‌های علوم کشاورزی مدرن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران، انتخابات اعضای هیئت مدیره اتحادیه انجمن‌های علوم کشاورزی مدرن، دوشنبه دهم دی ماه در محل شورای انجمن های علمی برگزار شد.

اتحادیه انجمن‌های علوم کشاورزی مدرن سال 1392 با عضویت ۲۷ انجمن علمی مرتبط و با هدف تقویت نقش جامعه علمی کشور در سیاستگذاری٬ تصمیم‌گیری٬ نظارت و مدیریت بخش کشاورزی کشور است راه اندازی شد. 

نشست دیروز این اتحادیه با حضور اعضای هیأت مدیره  و نماینده های انجمن های علمی و نماینده کمیسون انجمن های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد. در این نشست نام «اتحادیه انجمن های علوم کشاورزی مدرن» به «اتحادیه علوم کشاورزی و منابع طبیعی» تغییر کرد. 

در ادامه دکتر بهزاد قره یاضی رییس اتحادیه انجمن های علوم کشاورزی مدرن ضمن تسلیت شهادت سردار پاسدار شهید سلیمانی، او را “محبوب ترین فرمانده تاریخ جهان” بعد از حضرت ابوالفضل خواند و همچنین با گرامی داشت جان باختگان حادثه تلخ و ناگوار اسقاط هواپیما ابراز امیدواری کرد که دیگر هرگز شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم. 

دکتر قره یاضی سپس گزارشی از عملکرد اتحادیه را ارایه داد و خاطر نشان کرد: این اتحادیه اولین اتحادیه انجمن های علمی کشور است که رسما به ثبت رسیده است.

وی افزود: با اتحاد انجمن های علمی هم در مسیر قانونگذاری موفق بودیم و هم توانستیم در مشاوره به دولت گزینه های برتر علمی و تخصصی را در جایگاه خود بنشانیم.

پس از ارائه گزارش، انتخابات هیئت مدیره اتحادیه برگزار شد و منتخبین به ترتیب آرا به شرح ذیل مشخص شدند:

۱ و ۲- دکتر بهزاد قره یاضی (انجمن ایمنی زیستی) و دکتر جواد محمد قلی نیا (انجمن اموزش کشاورزی و ترویج ایران)

۳- دکتر غلام حسین طهماسبی ( انجمن زنبور عسل)

۴- دکتر کامبیز راشدی ( انجمن چوب و کاغذ)

۵- دکتر محسن محسنی ساروی (انجمن ابخیزداری)

اعضای علی البدل

۱- دکتر حسن موذن (انجمن نیشکر)

۲- دکتر احمد فاتحی (انجمن خشکی و خشکسالی)

اعضای بازرس

۱- دکتر علی اکبر قطبی (انجمن فیزیولوژی)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.