دشمنان پیشرفت کشور

یادداشتی از دکتر سیروس زینلی در پاسخ به مطلب منتشر شده در روزنامه ملت ما مورخ 5/8/89 با عنوان”تراریخته ها دشمنان تنوع زیستی و قاتلان شهروندان” ارائه شده است که از نظر مخاطبان محترم می‌گذرد.

از نظر بنده نویسنده بیشتر نماینده دشمنان پیشرفت کشور بوده و بیشتر توسط افراد مغرض و خط گرفته ار طرف دشمنان ایران عزیز دست به نوشتن این مطالب کرده.
اگر ایشان زیست فنآوری را درست شناخته بود با آوردن چند مثال واقعی حرفهای خالی از حقیقت خود را تایید می کرد.
قوانینی مانند پروتکل ایمنی زیستی کارتاهنا دلیلی بر وجود خطر محصولات زیست فنآوری نیست بلکه دلیل تایید آن و در ضمن ایجاد یک ساختار قانونمند برای جلوگیری از خطرات احنمالی است.
اگر ماشین اختراع می شود قوانینی برای استفاده بهتر آن ایجاد می شود که خودش نشان دهنده تایید استفاده از ماشین است نه رد آن!.
افراد ناوارد یا دشمن پیشرفت کشور ما این قوانین را دلیلی برای  جلوگیری از استفاده از ماشین می دانند.
برای من جای تاسف است که دشمنان پیشرف کشور توانسته اند از طریق خبرنگاران کشور با زبان به ظاهر دلسوزانه به اهداف دشمنان کشور کمک می کنند و دانشمندان و تلاشگران پیشرفت کشور را افراد خطرناک معرفی می کنند.
بارها گفنه ام که مشکل کشور ما عقب ماندگی فرهنگی حتی بین به ظاهر با سوادهای کشور است از جمله بعضی از خبرنگاران.
 
با تشکر دکتر سیروس زینلی
معاون پژوهشی پیشین انستیتو پاستور
 
توضیح مرکز فناوری اطلاعات ایران: دکتر سیروس زینلی از برجسته ترین پیش کسوتان ژنتیک پزشکی کشور هستند که در دوره ریاست دکتر محسن روح الامینی مدیر مسئول روزنامه ملت ما معاونت ایشان را عهده دار بوده اند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.