اولین جلسه کمیته علمی دومین همایش پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند تشکیل شد.

این جلسه که به همت دکتر تاج آبادی ابراهیمی دبیر کمیته علمی این همایش برگزار شده بود با استقبال گسترده و شرکت بیش از 30 تن از اعضای این کمیته مواجه شد. محورهای اصلی و فرعی این همایش …

این جلسه که به همت دکتر تاج آبادی ابراهیمی دبیر کمیته علمی این همایش برگزار شده بود با استقبال گسترده و شرکت بیش از 30 تن از اعضای این کمیته مواجه شد. محورهای اصلی و فرعی این همایش در اولین جلسه به تصویب رسید و مسئولین کمیته‌ علمی این همایش تعیین شدند. اثرات سلامت‌بخش پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند٬ نقش پروبیوتیک‌ها در صنایع دام و طیور ٬ جداسازی شناسایی و توزیع  صنعتی پروبیوتیک‌ها و ترکیبات فراسودمند٬ تکنولوژی تولید فرآورده‌های پروبیوتیک در محصولات لبنی کنسروی و دارویی و غیره٬ نقش اقتصادی پروبیوتیک و غذاهای سودمند و جنبه‌های اخلاقی و ایمنی در تولید و بازاررسانی پروبیوتیک‌ها و محصولات فراسودمند شش محور اصلی این همایش را که قرار است در اوایل سال آتی برگزار شود تشکیل می‌دهد. استفاده از فناوری‌های نو مانند مهندسی ژنتیک٬ بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی در تولید محصولات پروبیوتیک‌ها و محصولات فراسودمند از جمله محورهای فرعی مصوب این جلسه بود. آدرس سایت این همایش برای علاقمندان به ارائه مقاله و شرکت در این همایش در همین سایت اعلام خواهد شد.
این همایش به همت انجمن پروبیوتیک وغذاهای فراسودمند ایران و همکاری انجمن ایمنی زیستی ایران٬ دانشگاه آزاد اسلامی و متخصصینی از سراسر کشور برگزار خواهد شد. در اولین جلسه همایش اساتید دانشگاه‌ها و متخصصین جهاد کشاورزی٬ سازمان حفاظت محیط زیست٬ پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها٬ دانشگاه‌های آزاد و سراسری حضور گسترده و فعالی داشتند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.