فراخوان هشتمین همایش ملی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران٬ هشتمین همایش ملی «بیوتکنولوژی» از پانزدهم تا هجدهم تیر ماه 1392 توسط انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
دبيرخانه همايش از اعضای هيات علمی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و آموزشی که …

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران٬ هشتمین همایش ملی بیوتکنولوژی از پانزدهم تا هجدهم تیر ماه 1392 توسط انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
دبيرخانه همايش از اعضای هيات علمی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و آموزشی که تمايل به همکاری در کميته‌های علمی و داوری مقالات اين همايش را دارند دعوت کرده است که رزومه علمی خود را حداکثر تا تاريخ 6 آذر ماهسال 1391 به آدرس ايميل iribiotechnology@yahoo.com ارسال کنند.
محورهای این همایش علمی شامل بیوتکنولوژی گیاهی (زمینه‌های مهندسی ژنتیک، کاربرد میکروبیولوژی در کشاورزی، کشت بافت، ژنومیکس گیاهی و …) ، بیوتکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی دارویی و صنایع غذایی، بیوتکنولوژی جانوری، دام و آبزیان، بیوانفورماتیک زیست سامانه‌ها و زیست مصنوع‌ها، نانوبیوتکنولوژی، بیوتکنولوژی صنعت و معدن، بیوتکنولوژی محیط زیست، بیوتکنولوژی ریزسازواره‌ها (ویروس‌ها، باکتری‌ها، قارچ‌ها و …؛ غیر از گیاهی)٬ زیرساخت‌ها، سیاست گذاری و نقش مراکز مدیریتی و تصمیم سازی در توسعه بیوتکنولوژی و مباحث اخلاقی، حقوقی و فقهی در بیوتکنولوژی است.
مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.