واکنش سازمان حفظ نباتات به شعار پوستر همایش محصولات ارگانیک

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل ازخبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)- سازمان حفظ نباتات کشور در نامه‌ای، اعتراض خود را به درج لوگوی این سازمان در پوستر سومین همایش بین‎المللی توسعه تجارت و بازار محصولات ارگانیک اعلام کرد. رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در نامه‌ای به رئیس …

سازمان حفظ نباتات کشور در نامه‌ای، اعتراض خود را به درج لوگوی این سازمان در پوستر سومین همایش بینالمللی توسعه تجارت و بازار محصولات ارگانیک اعلام کرد.

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در نامه‌ای به رئیس هیئت‌مدیره انجمن ارگانیک ایران، مخالفت این سازمان را با درج شعار مصرف محصولات تراریخته ممنوع روی پوستر سومین همایش بین‌المللی محصولات ارگانیک اعلام کرد.

در متن این نامه که به امضای محمدعلی باغستانی میبدی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور رسیده، آمده است: این سازمان علاقه‌مند و از حامیان تولید و کشت محصولات ارگانیک در کشور است. از آنجا که استفاده از دانش و تکنولوژی تراریخته یکی از ابزارهای مهم و مؤثر در مدیریت آفات در دنیا بوده، علاقه‌مند به استفاده از این دانش و تکنولوژی در مدیریت آفات کشور با لحاظ مسائل زیست‌محیطی و سلامت انسان‌ها است.

همچنین با توجه به اینکه درج لوگو این سازمان در پوستر سومین همایش بین‌المللی توسعه تجارت و بازار محصولات ارگانیک که شعار "مصرف محصولات تراریخته ممنوع!" نوشته شده است، با موضع این سازمان متفاوت بوده، ضرورت داشت که از قبل با این سازمان هماهنگی لازم به‌عمل می‌آمد.

سومین همایش بین‌المللی توسعه تجارت و بازار محصولات ارگانیک در تاریخ سوم شهریورماه سال جاری در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.