معرفی چهره‎های شاخص علوم زراعت

ایسنا – رئیس انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران ضمن تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری ایسنا طی برگزاری دومین کنگره بین‌المللی و چهاردهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران گفت: خبرگزاری ایسنا از رسانه‌های مورد اعتماد بنده است. دکتر بهزاد قره‌یاضی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به …

 

معرفی چهره‎های شاخص علوم زراعت

 

 

رئیس انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران ضمن تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری ایسنا طی برگزاری دومین کنگره بین‌المللی و چهاردهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران گفت: خبرگزاری ایسنا از رسانه‌های مورد اعتماد بنده است.

 

دکتر بهزاد قره‌یاضی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به دومین کنگره بین‌المللی و چهاردهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران اظهار کرد: در این کنگره چهره‎های شاخص زراعت و اصلاح نباتات ایرانی معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه در این کنگره بر قرار گرفتن محصولات تراریخته در کنار کشاورزی ارگانیک بحث شد،گفت: در این کنگره از مسئولین کشوری درخواست شد تا در تصمیم‌گیری‌ها با مشاورین ارشد انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران همکاری کنند.

 

رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی ایران به حضور حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی در اختتامیه کنگره اشاره کرد و افزود: پژوهشگران در حاشیه این کنگره از کمیسیون کشاورزی مجلس خواهان ممنوعیت واردات محصولات کشاورزی به کشور و حمایت از کاشت محصولات تراریخته شدند.

 

دکتر قره‌یاضی در ادامه با اشاره به ارسال هزار و 150 مقاله برای شرکت در این کنگره گفت:پس از داوری 973 مقاله به صورت پوستر پذیرش شدند و 27 مقاله در قالب سخنرانی انتخاب شدند.

 

ایسنا رسانه‌ مورد اعتماد است

 

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ایسنا طی برگزاری دومین کنگره بین‌المللی و چهاردهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران گفت: خبرگزاری ایسنا از رسانه‌های مورد اعتماد بنده است.

 

وی پوشش اخبار این کنگره را در انعکاس دستاوردهای آن مهم دانست و خاطرنشان کرد: ایسنا از رسانه‎های فعال در پوشش اخبار کنگره مذکور بود و امیدواریم حوزه علمی و تحقیقاتی همیشه از حمایت این رسانه بهره‎مند باشد.

منبع: ایسنا

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.