حمایت مجلس شورای اسلامی از صنعت واکسن سازی داخلی

مهر- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بر حمایت مجلس شورای اسلامی از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری ها باید در صنایع رقابت پذیر باشد.

دکتر مسعود پزشکیان در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه دام و طیور تهران در حال برگزاری است، بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد و گفت: در دوران تصدی وزارت خود از موسسه رازی هر گونه حمایتی را انجام دادم. اکنون هم در مجلس برای اقدامات حمایتی از تولید داخلی، واکسن …


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

حمایت مجلس شورای اسلامی از صنعت واکسن سازی داخلی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بر حمایت مجلس شورای اسلامی از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاری ها باید در صنایع رقابت پذیر باشد.

دکتر مسعود پزشکیان در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه دام و طیور تهران در حال برگزاری است، بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی و سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد و گفت: در دوران تصدی وزارت خود از موسسه رازی هر گونه حمایتی را انجام دادم. اکنون هم در مجلس برای اقدامات حمایتی از تولید داخلی، واکسن سازی و بیوتکنولوژی آماده هستیم.


وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و دولت باید این مهم را انجام دهد، افزود: سرمایه گذاری ها باید در صنایع رقابت پذیر باشد.


در این بازدید، دکتر حسن رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام، دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور و تعدادی از مسئولان نیز حضور داشتند.


در ادامه این بازدید معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: موسسه رازی با ایجاد شعبه هایی در خارج از کشور، می تواند حضور خود را در کشورهای منطقه پر رنگ کند.


دکتر حسن رکنی یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی را حمایت جدی از حوزه های دارای قابلیت پویایی عنوان کرد و گفت: موسسه رازی با فعالیت های تولیدی به ویژه تحقیقاتی، همواره برای کشور حائز اهمیت بوده است.


وی گفت: این موسسه از گذشته به عنوان پیشقراول صنعت واکسن سازی در کشورمان مطرح بوده و امروز نیز با انجام تحقیقات پیوسته و ارائه بسته های علمی مستمر متناسب با نیاز روز جایگاهی ویژه دارد.


دکتر رکنی به لزوم توسعه موسسه رازی در کشورهای منطقه اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس برنامه ها پیش بینی می کنیم این موسسه علاوه بر داخل کشور، شعبه هایی در خارج کشور داشته باشد و حضور خود را به ویژه در کشورهای منطقه پر رنگ کند.


معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: کمک به پویایی و اثرگذاری گسترده تر موسسه رازی یکی از مصادیق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی است.


وی افزود: با توجه به کیفیت خدماتی که موسسه رازی ارائه می دهد می تواند حضور برجسته خود را کماکان حفظ کند.

منبع: مهر


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.