دکتر سیادت: تراریخته یک فناوری مهم در تامین امنیت غذایی است

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان فناوری تراریخته را از فناوری‌های مهم در تأمین سلامت و امنیت غذایی دانست. دکتر سیادت که در همایش محصولات تراریخته در خدمت تولید غذای سالم حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار سخن می‌گفت، ورود این محصولات به چرخه غذایی مهم ارزیابی کرد و افزود: محصولات تراریخته امروز به عنوان بحثی مهم در حوزه سلامت و امنیت غذایی مطرح است و تا امروز در کشورهای مختلف مطالعات زیادی صورت گرفته است و در ایران هم باید به طور جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد. رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان تأکید کرد: اجازه ورود این محصولات به چرخه غذایی در گرو …

دکتر سیادت: تراریخته یک فناوری مهم در تامین امنیت غذایی است


رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان فناوری تراریخته را از فناوری‌های مهم در تأمین سلامت و امنیت غذایی دانست.


دکتر سیادت که در همایش محصولات تراریخته در خدمت تولید غذای سالم حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار سخن می‌گفت، ورود این محصولات به چرخه غذایی را مهم ارزیابی کرد و افزود: محصولات تراریخته امروز به عنوان بحثی مهم در حوزه سلامت و امنیت غذایی مطرح است و تا امروز در کشورهای مختلف مطالعات زیادی صورت گرفته است و در ایران هم باید به طور جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد.


رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان تأکید کرد: اجازه ورود این محصولات به چرخه غذایی در گرو تصمیمات مهمی است که باید گرفته شود.


وی با تأکید بر اینکه همایش محصولات تراریخته به طور علمی به مسایل این حوزه خواهد پرداخت اظهار امیدواری کرد این همایش نقش مؤثری در تصمیم‌سازی در راستای توسعه کشاورزی کشور ایفا کند.


وی در پایان با اشاره به ویژگی‌های برجسته دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان اظهار داشت: این دانشگاه در سال ۳۴ با عنوان دانشگاه جندی شاپور تاسیس شد و در حال حاضر با دارا بودن ۲۳۰۰ دانشجوی روزانه و چهارده گروه آموزشی به جامعه علمی و کشاورزی کشور خدمت می کند.



ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.