فراخوان سومین همایش بین المللی بیوتکنولوژی

سومین همایش بین المللی و یازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران سومین همایش بین المللی و یازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی 10 تا 12 شهریور ماه سال 1398 توسط انجمن علمی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود. 

 در این همایش حدود 1200 نفر از متخصصان برجسته، دانشمندان، مسئولین و مدیران ارشد سازمان های مختلف، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، پژوهشگران و دانشجویان رشته های مختلف مرتبط با زیست فناوری شرکت خواهند کرد و بیش از 1000 مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.

از تمامی ذانشجویان، اساتید و پژوهشگران دعوت می شود در مراسم افتتاحیه که در روز 10 شهریور ساعت 8 صبح در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد شرکت کنند

این گردهمایی علمی به منظور بهره برداری از نتایج دستاوردهای سایر پژوهشگران و ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان، دانشمندان و اندیشمندان بیوتکنولوژی است و حضور تک تک عزیزان در آن به اعتبار و دستیابی به اهداف ذکر شده کمک شایانی توجهی خواهد کرد. شروع سخنرانی های کلیدی در روزهای 11 و 12 شهریور ساعت 8:30 خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی و برنامه و اخبار همایش در نشانی www.biotechcongress.ir در دسترس است.

به شرکت کنندگانی که از ابتدای جلسات صبح و مراسم اختتامیه در سالن اصلی همایش حضور داشته باشند، به قید قرعه جوایزی در همان روز اهدا خواهد شد. شرکت در جلسات برای عموم علاقمندان رایگان است.

بیشتر بخوانید:
سومین همایش بین‌المللی و یازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی
چهره‌های تاثیرگذار بیوتکنولوژی کشور انتخاب می‌شوند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.