اکوسیستم استارتاپی کشور در صنعت بیوتکنولوژی ایجاد شد

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بستر اصلی حمایت از استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به معنی توسعه سرمایه‌گذاری‌های خطر پذیر است و در این بین، دولت نقش مهمی در شکل‌گیری اکوسیستم استارتاپی کشور برعهده دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکولوژی ایران به نقل از خبرگزاری فارس، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در رابطه با نقش دولت و حاکمیت در شکل‌گیری کسب‌وکارهای جدید مبتنی بر نوآوری، اظهارداشت: حوزه اقتصاد دانش بنیان با وجود جدید بودن در کشور به سرعت رشد کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 11 هزار استارتاپ و شرکت در حوزه اقتصاد دانش بنیان وجود دارد و هر روز شاهد بزرگ‌تر شدن این بازار هستیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری توضیح داد: بستر اصلی حمایت از استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به معنی توسعه سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری‌های خطر پذیر است و در این بین، نقش دولت کمک به شکل‌گیری اکوسیستم استارتاپی در کشور است؛ همچنان که در حال حاضر اکوسیستم استارتاپی در بسیاری از حوزه‌ها از جمله حوزه بیوتکنولوژی شکل گرفته و به درستی در حال فعالیت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.