پیام تسلیت مرجع ملی ایمنی زیستی کشور در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران، دکتر بهزاد قره یاضی مرجع ملی ایمنی زیستی، رئیس انجمن علمی ایمنی زیستی کشور به نمایندگی از جامعه علمی و انجمن های علمی کشور در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی شهادت دانشمند سرافراز کشورمان به دست دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم را تسلیت گفت:

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران به نقل از ایرنا، دکتر بهزاد قره یاضی مرجع ملی ایمنی زیستی و رئیس انجمن علمی ایمنی زیستی کشور به نمایندگی از جامعه علمی و انجمن های علمی کشور در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی شهادت دانشمند سرافراز کشورمان به دست دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم را تسلیت گفت.متن کامل پیام به شرح زیر است.

« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (۲۳، سوره مبارک احزاب﴾

از میان مؤمنان مردانی‏ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند، برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در انتظار شهادتند و [هرگز عقیده خود را] تغییر ندادند (۲۳، سوره مبارک احزاب).

 خبر شهادت سرافرازانه  دکتر محسن فخری زاده اندوه و ماتم را بر دل دانشمندان، پژوهشگران، مومنان، رهبری و ملت شریف ایران مستولی کرد. ترور و به شهادت رساندن این دانشمند بزرگ برگ سیاه دیگری در دفتر ننگین دشمنان کوردل جمهوری اسلامی ایران رقم زد. این جنایت جدید صهیونیزم، اگرچه موجب توقف و یا حتی کاهش اهنگ رشد علمی کشور نخواهد شد، اما زنگ خطری را برای آن دسته از نیروهای امنیتی کشور که به جای موضوعات اصلی و حیاتی برخی مباحث علمی را پوشش امنیتی داده اند، محسوب میشود. به نمایندگی از جامعه علمی و عضو کوچکی از پژوهشگران بیشماری که برای فتح قلل رفیع علمی کشور در تلاشند، در همین جا با خون شهیدان میثاق می بندیم که تا جان در بدن داریم دست از تلاش علمی برای پیشرفت کشور برنخواهیم داشت و مانع از آن خواهیم شد که حتی آسیبی کوچک به شیب صعودی تولید دانش ایرانیان وارد شود.

بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه شهید فخری زاده چراغی روشن بر سر راه دانشمندان میهن گشوده و به عنوان الگویی بارز از شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان کشور سرمشق قرار خواهد گرفت.

اینجانب این ثلمه عظیم، فقدان این مجاهد و دانشمند ارزشمند را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده معظم آن شهید تسلیت عرض می کنم.

بهزاد قره یاضی

نماینده انجمن های علمی

عضو شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری

 99/9/8

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.