دبیر علمی ایسنا برای دومین دوره پیاپی جایزه خبرنگار برتر حوزه بیوتکنولوژی را از آن خود کرد.

تهیه و تنظیم: لیلا سرمدی-
در مراسم اختتامیه هشتمین همایش ملی بیوتکنولوژی و چهارمین همایش ملی ایمنی زیستی و مهندسی ژنتیک که در شامگاه هفدهم تیر ماه 1392 در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، از خبرنگاران برتر حوزه بیوتکنولوژی تقدیر به عمل آمد. گفتنی است به دنبال فراخوان مسابقه انتخاب خبرنگار برتر در حوزه بیوتکنولوژی …

در مراسم اختتامیه هشتمین همایش ملی بیوتکنولوژی و چهارمین همایش ملی ایمنی زیستی و مهندسی ژنتیک که در شامگاه هفدهم تیر ماه 1392 در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، از خبرنگاران برتر حوزه بیوتکنولوژی تقدیر به عمل آمد. گفتنی است به دنبال فراخوان مسابقه انتخاب خبرنگار برتر در حوزه بیوتکنولوژی از آثار و اخبار خبرنگارانی که در این مسابقه شرکت کرده بودند و در انعکاس اخبار این حوزه طی دو سال گذشته دارای بیشترین و بهترین آثار بودند، داوری شد. آثار رسیده خبرنگاران توسط هیئت داوری متشکل از آقایان دکتر قاسم حسینی سالکده، دکتر مسعود شمس بخش، دکتر بهزاد قره‌یاضی و خانم‌ها مهندس سمیرا کهک، مهندس نغمه عبیری، مهندس فریبا سبزی، مهندس بنفشه درویش روحانی و مهندس لیلا سرمدی مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این مراسم آقای علی شمس از خبرگزاری ایسنا به عنوان خبرنگار برتر در انعکاس اخبار بیوتکنولوژی و پیگیری مداوم حائز رتبه اول شد. خانم زینب همتی از روزنامه شرق حائز رتبه دوم و آقای روح ا.. رضایی از خبرگزاری ایسنا حائز رتبه سوم شدند. همچنین از آقای حجت جابری انصاری از مجله دامپروران نیز تقدیر شد.

علاوه بر این هیئت ژوری با وجود عدم اعلام نامزدی و عدم تسلیم مدارک به اتفاق آرا سرکار خانم مهندس نغمه عبیری از مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران را نیز به دلیل کمیت و کیفیت بالا، شجاعت و صراحت، دقت، به هنگام بودن، غنای علمی مطالب، تنوع مطالب و صحت آنها مورد تقدیر ویژه قرار داد و از وی دعوت کرد تا آثار خود را برای سومین دوره انتخاب خبرنگار برتر حوزه بیوتکنولوژی به موقع ارسال کند.

گفتنی است اطلاع رسانی فراخوان مسابقه انتخاب خبرنگار برتر در هشتمین همایش ملی بیوتکنولوژی و چهارمین همایش ملی ایمنی زیستی و مهندسی ژنتیک در نشست‌های خبری قبل از همایش، سایت‌های انجمن بیوتکنولوژی و ایمنی زیستی و سایت دو همایش، همچنین از طریق سایت مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران و از طریق ارسال اطلاعیه‌های مجزا برای کلیه خبرگزاری‌ها انجام شده بود.

هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگی ایجاد انگیزه و علاقه برای انعکاس اخبار در حوزه بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در رسانه بود تا توجه عامه مردم نیز به مباحث نوین مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی جلب شود.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران ضمن عرض تبریک به خبرنگاران برتر، موفقیت روزافزون و تداوم همکاری‌های بیشتر و بهتر را در این حوزه برای کلیه خبرنگاران آرزو می‌کند.

تهیه و تنظیم: لیلا سرمدی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.