انجمن علمی دانشجویی بیوشیمی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می کند:

کارگاه مجازی فرصت های کارآفرینی و ایده پردازی در حوزه های زیست پزشکی و زیست شناسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران کارگاه مجازی فرصت های کارآفرینی و ایده پردازی در حوزه های زیست پزشکی و زیست شناسی در روزهای نهم و دهم خرداد ماه 1403 برگزار می شود. انجمن علمی دانشجویی بیوشیمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری انجمن های علمی و کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران مجری برگزاری این کارگاه است.

این کارگاه با هدف آشنایی دانشجویان و علاقمندان به مباحث کارآفرینی و شرکت دانش بنیان و ورود هرچه بیشتر دانشجویان به مباحث استارت آپی و کارآفرینی در حوزه های کاربردی زیست پزشکی و زیست شناسی، آشنایی با فرصت های کارآفرینانه و ایده های نوآورانه در این حوزه ها و شناخت موضوعات متنوع و مختلف بخش های مدنظر برای تاسیس استارت آپ و شرکت دانش بنیان برگزار می‌شود.

دانشجویان رشته های زیست پزشکی و زیست شناسی با شرکت در این کارگاه میتوانند از موضوعات کاربردی و جذاب برای راه اندازی شرکت دانش بنیان آگاه شوند. مهیار رفعتی، فعال کارآفرینی کشور و مدرس این کارگاه در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بیوتکنولوژی ایران اظهار داشت: فرصت های بسیار مناسبی برای کارآفرینی و طرح ایده در حوزه های زیست پزشکی و زیست شناسی وجود دارد که در این کارگاه تدریس و تبیین خواهد شد.

ثبت نام در این کارگاه آموزشی از روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت کارگاه، ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند برای برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به تلگرام مراجعه کنند یا با با شماره‌ 09015065859 (خانم صفی زاد) تماس بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.