انتصاب مدیر توانمند دیگری در وزارت جهاد کشاورزی

دکتر مریم حسینی رئیس موسسه تحقیقات برنج شد

خبر اختصاصی – به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران  دکتر مریم حسینی طی حکمی به ریاست موسسه تحقیقات برنج منصوب شد. دکتر مریم حسینی پژوهشگر جوانی است که سابقه معاونت موسسه تحقیقات برنج و ریاست بخش اصلاح و تهیه بذر را در کارنامه خود دارد. وی تا کنون مقالات متعددی را در حوزه تخصصی اصلاح نباتات و بیوتکنولوژی در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسانده و صاحب شش جلد کتاب تخصصی در همین زمینه است.

انتصاب بانوان در پست های مدیریتی از سیاست های شایسته دولت دوازدهم است که امید به بهره مندی هر چه بیشتر از توانمندی های بانوان پژوهشگر را در امور اجرایی افزایش داده است. این چندمین بار است که وزارت جهاد کشاورزی ریاست یک موسسه پژوهشی را به بانوان پژوهشگر سپرده است. پیش از این نیز دکتر نیر اعظم خوش خلق سیما از سوی مهندس حجتی به ریاست پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزیده شد.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران ضمن آرزوی سربلندی برای دکتر فرامرز علی نیا، رئیس پیشین موسسه تحقیقات برنج، در سایر عرصه های جهادی، تصدی پست ریاست موسسه تحقیقات برنج را به خانم دکتر مریم حسینی تبریک گفته و برای ایشان سرافرازی و موفقیت روزافزون را در مسئولیت جدید از درگاه حق خواستار است.

سوابق دکتر حسینی را از اینجا دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.