آغاز یازدهمین دوره جایزه بزرگ بیوتکنولوژی در دانشگاه تربیت مدرس

رئیس مرکز تحقیقات و توسعه زیست‌فناوری دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه بنا بر نقشه جامع علمی کشور و از سوی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، زیست‌فناوری به عنوان یکی از علوم و فناوری‌های برتر سال در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گرفته است، گفت: یکی از افتخارات ما این است که از سال ۱۳۷۸ تاکنون جایزه بیوتکنولوژی را اهدا می‌کنیم.

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از ایسنا دکتر رهبری‌زاده در همایش روز زیست فناوری و یازدهمین دوره جایزه بزرگ بیوتکنولوژی در دانشگاه تربیت مدرس، با اشاره به این که دانشگاه تربیت مدرس دارای رتبه‌ اول در حوزه زیست‌فناوری است، گفت: اهدای جایزه بیوتکنولوژی در ابتدا یک سال درمیان بود، اما در حال حاضر چند سالی است که این جایزه هر ساله توسط دانشگاه تربیت مدرس اهدا می‌شود.

وی افزود: دانشگاه تربیت مدرس تنها دانشگاهی است که روز زیست‌فناوری‌ را در تقویم پژوهشی خود جای داده است. ما امسال و در این همایش با تلاش و هماهنگی میان مجموعه‌های مختلف اولین رویداد مرکز مجازی شتاب‌دهنده زیست‌فناوری را برگزار می‌کنیم.

به گفته‌ رهبری‌زاده تمامی غرفه‌های حاضر در فن‌بازار زیست‌فناوری همایش روز بیوتکنولوژی به تولیدکننده‌های داخل کشور اختصاص داده شده و حتی یک واردکننده در این فن بازار حضور ندارد.

برنامه‌های روز زیست‌فناوری دانشگاه تربیت مدرس شامل سه رویداد یازدهمین دوره جایزه بزرگ بیوتکنولوژی دانشگاه تربیت مدرس، ایده بازار و فن‌بازار حوزه زیست فناوری در سالن جابرابن حیان دانشگاه تربیت برگزار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.