انتشار مجله مهندسی ژنتیک گیاهی (JPGE)

مجله مهندسی ژنتیک گیاهی با نام” Journal of Plant Genetic Engineering” به زودی منتشر خواهد شد. این مجله با درجه علمی- پژوهشی توسط انجمن ایمنی زیستی ایران و پژوهشکده برنج و مرکبات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با هدف ارتقای سطح دانش پژوهشگران در حیطه بیوتکنولوژی گیاهی و برقراری ارتباط سازنده بین محققین این حوزه با موافقت و مجوز کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری منتشر خواهد شد.

مجله مهندسی ژنتیک گیاهی با نام" Journal of Plant Genetic Engineering" به زودی منتشر خواهد شد. این مجله با درجه علمی- پژوهشی توسط انجمن ایمنی زیستی ایران و پژوهشکده برنج و مرکبات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با هدف ارتقای سطح دانش پژوهشگران در حیطه بیوتکنولوژی گیاهی و برقراری ارتباط سازنده بین محققین این حوزه با موافقت و مجوز کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری منتشر خواهد شد. مدیر مسئول این مجله دکتر قربانعلی نعمت‌زاده و سر دبیر آن دکتر بهزاد قره‌یاضی هستند. مدیر مسئول مجله طی فراخوانی آمادگی خود را برای دریافت مقالات مرتبط با محورهای موضوعی مجله اعلام کرده است. در این فراخوان از تمام پژوهشگران و صاحب‌نظران دعوت به عمل آمده تا نتایج تحقیقات خود را مرتبط با زمینه‌های موضوعی و سیاست‌های علمی- پژوهشی و مطابق با موازین مجله ارسال کنند.
محورهای موضوعی مجله:
         ژنتیک مولکولی و نشانگرهای مولکولی
         مهندسی ژنتیک
         کشت بافت گیاهی
         متابولیت‌های ثانویه و بیوراکتورها
         فیزیولوژی مولکولی

گفتنی است در این فراخوان اعلام شده که انتشار انواع مقاله پژوهشی اصیل٬ مقاله مروری و مقاله کوتاه در حوزه عملکرد مجله خواهد بود. مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران ضمن تبریک به جامعه بیوتکنولوژی در خصوص انتشار این مجله٬ آرزوی توفیق روزافزون در جهت ارتقای سطح این دانش را دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی مجله به آدرس مراجه فرمایید. www.rcri.ir/Site/jpge.htm

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.