یک سخنرانی علمی – یک نشست تخصصی

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران روز شنبه مورخ 25 آذر ماه 1391 سخنرانی علمی با عنوان “مهندسی ژنتیک برای افزایش مقاومت به تنش‌های غیر زیستی در درختان و سیب زمینی” توسط دانشگاه تهران٬ مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران و سه انجمن بیوتکنولوژی …

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران روز شنبه مورخ 25 آذر ماه 1391 سخنرانی علمی با عنوان "مهندسی ژنتیک برای افزایش مقاومت به تنش‌های غیر زیستی در درختان و سیب زمینی" توسط دانشگاه تهران٬ مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران و سه انجمن بیوتکنولوژی٬ ایمنی زیستی و علوم زراعت و اصلاح نباتات در محل موسسه تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک (IBB) دانشگاه تهران از ساعت 10 الی 12 صبح توسط پروفسور دکتر واتانابه عضو ارشد کمیته ایمنی زیستی ژاپن و رئیس حوزه ارتباطات علمی و بین‌المللی دانشگاه تسوکوبای ژاپن برگزار خواهد شد. شرکت در این سخنرانی علمی برای عموم آزاد است.
همچنین در روز یکشنبه مورخ 26 آذر ماه 1391 نشست تخصصی با عنوان "مهندسی ژنتیک و ایمنی زیستی در ژاپن و ایران" در محل مرکز تحقیقات استراتژیک ایران از ساعت 14 الی 17 برگزار خواهد شد. این نشست تخصصی به همت مرکز تحقیقات استراتژیک٬ مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران و سه انجمن ایمنی زیستی٬ بیوتکنولوژی و علوم زراعت و اصلاح نباتات برگزار خواهد شد.در ضمن ساعت 17 الی 18 دكتر بهزاد قره‌ياضي بنيانگذار پژوهشكده بيوتكنولوژي كشاورزي و رئيس انجمن ايمني زيستي به همراه دكتر محمدعلي ملبوبي رئيس انجمن بيوتكنولوژي ايران مصاحبه‌اي مطبوعاتي در مورد ارتباط مهندسي ژنتيك و اقتصاد مقاومتي برگزار خواهند كرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.
گفتنی است شرکت در این نشست تخصصی برای عموم علاقمندان آزاد و بدون هزینه بوده و به علاقمندان گواهی معتبر شرکت در این نشست توسط سه انجمن اعطا خواهد شد.
با توجه به حضور مسئولان، اساتید برجسته‌ای از کشورهای ایران و ژاپن، محققین و دانشجویان در این نشست تخصصی علمی، مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران از کلیه علاقمندان جهت شرکت و ارائه نظرات خود در این نشست تخصصی دعوت به عمل می‌آورد.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.