تشکیل اولین جلسه شورای مشورتی مرجع ملی ایمنی زیستی

تهیه و تنظیم: نغمه عبیری- اولین جلسه شورای مشورتی مرجع ملی ایمنی زیستی امروز صبح با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده انجمن‌های علمی برگزار شد…

اولین جلسه شورای مشورتی مرجع ملی ایمنی زیستی امروز صبح با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده انجمن‌های علمی برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های مختلف در مورد ضرورت حضور پررنگ و آماده ایران در هفتمین اجلاس متعاهدین پروتکل ایمنی زیستی کارتاهنا در تاریخ 29 سپتامبر الی 3 اکتبر صحبت کردند. هفتمین اجلاس متعاهدین پروتکل ایمنی زیستی کارتاهنا و دوازدهمین اجلاس متعاهدین کنوانسیون تنوع زیستی که از تاریخ 6 تا 17 اکتبر سال 2014 در شهر پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در طول هشت سال گذشته در بسیاری از موارد صندلی ایران در این اجلاس خالی بوده است و منافع ایران خدشه‌دار شده است.

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران ضمن استقبال از این اقدام امیدوار است امسال برخلاف هشت سال گذشته ایران با دست پر و آمادگی کامل به همراه هیئتی متشکل از متخصصین و نمایندگان آگاه از سوی دستگاه‌های مختلف در این اجلاس شرکت کند.

اخبار مرتبط با این خبر

ششمین اجلاس متعاهدین پروتکل ایمنی زیستی کارتاهنا: غیبت منتظره ایران در این اجلاس

ششمين اجلاس متعاهدين پروتكل ايمني زيستي كارتاهنا: جهان در حال مذاکره در مورد مهندسی ژنتیک کشاورزی، ایران در خواب!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.