با ظهور منجی بشریت علم و طبیعت به نهایت کمال و بلوغ خواهند رسید

مراسم رونمایی از 5 دستاورد پژوهشی در حوزه کشاورزی که در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد، مهمان ویژه‌ای داشت. آیت الله عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که نخستین سخنران این مراسم نیز بود با تبریک ولادت حضرت مهدی(ع) حیات و زندگی همه هستی را…

مراسم رونمایی از 5 دستاورد پژوهشی در حوزه کشاورزی که در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد، مهمان ویژه‌ای داشت. آیت الله عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که نخستین سخنران این مراسم نیز بود با تبریک ولادت حضرت مهدی(ع) حیات و زندگی همه هستی را وام‌دار او دانست و گفت:" عصر ظهور عصر بلوغ در همه زمینه‌هاست و هرآنچه در هستی وجود دارد و بهره‌ای دارد در آن زمان به بلوغ و کمال خواهد رسید. خداوند از ابتدای خلقت در نهان هر موجودی استعدادی قرار داده است و آن استعداد نیل به شکوفایی است".

آیت الله عالمی با اشاره به این مطلب که در زمان ظهور هیچ کتمان و هیچ پنهانی وجود ندارد سخنان خود را اینگونه ادامه داد:"کتمان چهره‌ها دلیل دارد و زمانی که هر چیزی به بلوغ و شکوفایی برسد دیگر نیازی به کتمان نخواهد بود. علم نیز در آن زمان به نهایت کمال خواهید رسید. امروزه پژوهشگران سعی دارند تا بستر طبیعت را تغییر دهند ولی در آنروز حتی طبیعت نیز به بلوغ میرسد و مصداق حقیقی آیه 261 سوره بقره خواهد بود که: خدواند از هر دانه‌ای هفت ساقه و از هر ساقه صد دانه خلق می‌کند و اگر بخواهد بیشتر نیز می‌دهد".

آیت الله عالمی با این جمله سخنان خود را پایان داد که:" خدواند جهان هستی را رو به کمال آفریده است و تا کنون هم طبیعت  هم مسیر خود را طی کرده است. این وعده الهی است و تخلف ناپذیر است".

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.