اطلاعیه مهم انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران و به نقل از انجمن علوم زراعت واصلاح نباتات ایران پیرو دعوت رسمی رئیس بنیاد جایزه جهانی غذا دکتر کنث کوئین برای حضور شرکت‌کنندگان ایرانی در نشست گفت و گوی بورلاگ، انجمن علوم زراعت و …

به گزارش مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران و به نقل از انجمن علوم زراعت واصلاح نباتات ایران پیرو دعوت رسمی رئیس بنیاد جایزه جهانی غذا دکتر کنث کوئین برای حضور شرکت‌کنندگان ایرانی در نشست گفت و گوی بورلاگ،  انجمن علوم زراعت واصلاح نباتات ایران از کلیه علاقمندان به شرکت در نشست بین‌المللی گفت و گوی بورلاگ (Borlaug Dialogue) که از تاریخ 23 لغایت 25 مهرماه سال جاری (15 تا 17 اکتبر 2014) در محل ساختمان این بنیاد در شهر دموی ایالت آیوای آمریکا برگزار خواهد شد دعوت می‌کند تا مدارک خود را برای شرکت در این نشست حداکثر تا تاریخ دوم مهرماه سال جاری به دفتر این انجمن تحویل دهند.
یادآور می‌شود که در مراسم بزرگداشت یکصدمین سال تولد دکتر نورمن بورلاگ، پدر انقلاب سبز و برنده جایزه صلح نوبل که توسط پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران همزمان با برگزاری اولین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره ملی علوم زارعت و اصلاح نباتات ایران برگزار شد، آقای دکتر کنث کوئین رئیس بنیاد جهانی جایزه غذا در سخنرانی خود از یک نفر محقق پیشکسوت گندم با تخصص روی بیماری زنگ سیاه و دو دانش‌آموز دبیرستانی و یا دانشجوی ایرانی و اساتید آن‌ها برای شرکت در سمپوزیوم بین‌المللی گفت و گوی بورلاگ در آمریکا دعوت به عمل آورد.
به منظور در اختیار گذاردن فرصت یکسان در اختیار کلیه اعضای انجمن‌های علمی و شرکت کنندگان در اولین کنگره بین‌المللی و سیزدهمین کنگره ملی علوم زارعت و اصلاح نباتات ایران، این انجمن تصمیم گرفت شرکت در این نشست بین‌المللی را از طریق فراخوان عمومی به اطلاع همگان برساند.
لازم به ذکر است که کلیه هزینه‌های شرکت‌کنندگان در آمریکا بر عهده سازمان جهانی جایزه غذا و هزینه‌های بلیت رفت و برگشت و دریافت ویزا و عوارض خروج از کشور بر عهده افراد شرکت‌کننده خواهد بود. افراد منتخب برای شرکت در این نشست از سوی انجمن به بنیاد جایزه جهانی غذا معرفی شده تا ضمن ارسال دعوتنامه رسمی برای آن‌ها، هماهنگی لازم برای اخذ ویزای آمریکای آن‌ها در اسرع وقت صورت گیرد.
متقاضیان میبایست دارای شرایط عمومی زیر باشند
1. داشتن حداقل 18 سال تمام
2. عضویت در انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران، انجمن ایمنی زیستی ایران، انجمن ژنتیک و یا انجمن بیوتکنولوژی ایران
3. تسلط کامل به زبان انگلیسی
4. آشنایی با سوابق کاری و حرفه‌ای دکتر بورلاگ و نقش وی در مبارزه با فقر و گرسنگی و حفظ امنیت غذایی جهان

مدارک لازم برای ثبت نام
با توجه به محدودیت شدید زمان، متقاضیان می‌بایست مدارک مشروحه زیر را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه دوم مهرماه به دفتر انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران تحویل دهند.
1. ارسال تقاضانامه کتبی به همراه CV عکسدار و سوابق تحصیلی
2. مدارک عضویت در انجمن
3. ارسال معرفی‌نامه از دو نفر از اساتید دانشگاه و یا انجمن مبنی بر تأیید صلاحیت علمی و اخلاقی متقاضی برای شرکت در نشست
4. مدارک زبان انگلیسی
5. فتوکپی پاسپورت معتبر با حداقل شش‌ ماه اعتبار
6. فتوکپی کارت ملی
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نشست و همچنین شرایط و نحوه پذیرش می‌توانند به سایت بنیاد جایزه جهانی غذا با آدرس زیر مراجعه کنند.

آدرس سایت انجمن علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.