جای خالی نقد محصولات تراریخته بر پایه مستندات علمی

تهیه و تنظیم: زهرا حاجت‌پور- دکتر کسری اصفهانی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک، که در نشست بررسی جنبه‌های سلامت محصولات تراریخته حاضر بود با تأکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی در …

دکتر کسری اصفهانی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک، که در نشست بررسی جنبههای سلامت محصولات تراریخته حاضر بود با تأکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی در تلاشند تا مانع پیشرفت علمی کشور ایران شوند، هشدار داد،برای بحث در مورد محصولات تراریخته تنها باید به مستندات علمی استناد کرد.وی از سازمان پدافند غیر عامل درخواست کرد دراین زمینه با هشیاری بیشتری عمل کند.

اصفهانی افزود:هر محصول تراریختهای که تولید میشود،پیش از تولید،صفات جدید موجود در آن به اثبات میرسد، و احراز اطمینان میشود که صفات منفی جدیدی نداشته باشد و صفات مثبت قبلی آن هم حفظ شده باشد.

وی گفت: تنها 30 کشور در دنیا توانستهاند به این تکنولوژی دست پیدا کنند و ایران یکی از آنها بوده است. اگر نتوانیم از این تکنولوژی استفاده کنیم، باید گفت که متأسفانه دشمن پیروز شده است.

مهندس جهرمی، نماینده سازمان پدافند غیر عامل، ضمن تأکید بر عدم مخالفت این سازمان با محصولات تراریخته، گفت: با نگاه به آینده و در نظر گرفتن الزامات بومیشده برای کنترل محصولات تراریخته میتوانیم از آنها استفاده کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.