با تصویب کمیته علمی همایش، مهلت ارسال مقالات به نخستین همایش بین‌المللی و نهمین همایش ملی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران تا 17 1393 تمدید شد

مرکز اطلاعات بیوتکنولوژی ایران به نقل از ایسنا- نخستین همایش بین‌المللی و نهمین همایش بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران به منظور دستیابی به اهداف سند چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقشه جامع علمی کشور در جهت توسعه علم و فناوری کشور …

نخستین همایش بین‌المللی و نهمین همایش بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران به منظور دستیابی به اهداف سند چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقشه جامع علمی کشور در جهت توسعه علم و فناوری کشور از سوم تا پنجم خرداد ماه 1394 توسط توسط انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

در حاشیه این همایش، جشنواره زیست‌فناوری IranBiotech 2015 هم در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. حضور پرتعداد دانشمندان دعوت شده از خارج از کشور از شاخصه‌های همایش سال 94 اعلام شده است.

همچنین دبیرخانه اجرایی اولین همایش بین‌المللی و نهمین همایش ملی بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد تا در طول برگزاری این همایش، نمایشگاهی را برای عرضه محصولات شرکت‌های فعال در حوزه‌های مرتبط با بیوتکنولوژی برگزار کند. با توجه به بازتاب گسترده علمی و رسانه‌ای این همایش در سطح ملی و همچنین حضور شرکت کنندگان خارجی از کشورهای منطقه و مدعوان تراز اول بین‌المللی در همایش، فرصت مناسبی برای عرضه محصولات شرکت‌های تامین کننده مواد و تجهیزات کشور در نمایشگاه جانبی فراهم می‌باشد.

شرکت‌های علاقمند به حضور در این نمایشگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه واگذاری غرفه‌ها می توانند از طریق پست الکترونیک biotechcongress@gmail.com و یا شماره تلفن‌های 02144787446 و 09357744610 با دبیرخانه همایش تماس بگیرند. عقد قرار داد تا قبل از سال 94 شامل تخفیف در تعرفه واگذاری غرفه‌ها خواهد شد.

 اطلاعات تکمیلی در خصوص این همایش در نشانی  www.biotechcongress.irدر  دسترس است.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.